Noen som har erfaringer med denne? Yey eller ney? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørt så mye bra om den! Syns den er litt dyr, men helt sikkert verdt alle pengeneDenne har jeg lyst på. Kanskje jeg skal bestille meg en sånn[emoji85]
Gjenstår å se hvordan den funker til amming, men så langt vil jeg si den er verdt sin vekt i gull. Løp og kjøp 
Ja, jeg tror jeg blir å bestille en idag! Virker veldig braSer kjempe god ut [emoji7] Brukte bare vanlige puter sist, men lurer litt på en sånn en etter hvert [emoji85]
Da er den bestilt! Gleder megYey, yey, yey[emoji4]
Hadde ikke klart meg uten! Har blitt helt avhengig, og sover med den hver natt, noe jeg har gjort siden forrige svangerskap[emoji12]
Kjempekjekk som ammepute også![emoji4]
Høres bra ut!! Merker jeg trenger noen puter mellom knærne når jeg ligger på siden. Bestilt nå! Gleder megRedda meg sist svangerskap! Tatt den i bruk igjen nå
Nå er den bestilt!Brukte den hver natt fra jeg kjøpte den forrige svangerskap, og har brukt den daglig fra uke 11-12 denne gangen[emoji5] Absolutt YEY[emoji1319]
Bestilt etter alle gode tilbakemeldinger!! Gleder megKjøpte den for noen uker siden. Et av mitt livs beste kjøp! Den er heeeelt fantastisk. Helt tragisk at jeg gikk gjennom hele mitt forrige svangerskap uten denGjenstår å se hvordan den funker til amming, men så langt vil jeg si den er verdt sin vekt i gull. Løp og kjøp
![]()
Haha gjør det! De virker så fantastiske!Bestiller meg en jeg og[emoji4][emoji2] greit å slippe i bruke puter å bygge opp med denne gang[emoji85]
Husker jeg hadde puter Mellem beina, bak ryggen og under magen sist[emoji23] Så håper denne bbhugme gjør susen[emoji3]Haha gjør det! De virker så fantastiske!