Bbhugme

Hvilken er det dere kjøper da? Ser ut som det finst (minst) to ulike størrelser og priser, vet ikke hva jeg skal velge.
Jeg har kjøpt den originale. Tror den nye er den lille.

Hvilken er det dere kjøper da? Ser ut som det finst (minst) to ulike størrelser og priser, vet ikke hva jeg skal velge.

Jeg har den store, den lille er vel mer ammepute/travelsize[emoji4]

I går fikk jeg en gigantisk u-pute av min bedre halvdel, etter han hadde fått klar beskjed av sine venninner (som har barn) at en sånn var uvurderlig. :hilarious:

Men for oss uinnvidde førstegangsgravide... Hva er fordelene med en slik/bb hugme?

I går fikk jeg en gigantisk u-pute av min bedre halvdel, etter han hadde fått klar beskjed av sine venninner (som har barn) at en sånn var uvurderlig. :hilarious:

Men for oss uinnvidde førstegangsgravide... Hva er fordelene med en slik/bb hugme?
Det gjorde at jeg fikk sove !

Den minste er vel forbeholdt «kun amming» virker det som? Mens den store kan brukes til både amming og soving fordi den er så stor? Eller tar jeg feil? Har kjøpt den store iallefall :)

Tilbud på BBHugMe på lekmer.no!!! Bare kr 995:)

Jau, da var den bestilt [emoji85] har cozyfix fra forrige gang som jeg tipper jeg i hovedsak kommer til å bruke under amming. Men fint å bytte litt, og jeg ser for meg at denne blir innmari fin til soving!

Elsker min! Skaffet den kun fordi jeg fant den super billig på finn. Den har reddet søvnen etter at bekkensmertene kom.

Bruker den hver natt [emoji1][emoji1303] kjøpte den rett etter jeg fikk positiv test [emoji28][emoji85] Mye brukt siden magen kom [emoji4]

Back
Topp