Bbhugme

Jeg var helt avhengig av den sist.. Må snart avsløre at jeg er gravid for å få den tilbake fra ei venninne tenker jeg.

Fikk min i dag og den er veldig god!

Denne har jeg lyst på. Kanskje jeg skal bestille meg en sånn[emoji85]

Ser kjempe god ut [emoji7] Brukte bare vanlige puter sist, men lurer litt på en sånn en etter hvert [emoji85]

Yey, yey, yey[emoji4]
Hadde ikke klart meg uten! Har blitt helt avhengig, og sover med den hver natt, noe jeg har gjort siden forrige svangerskap[emoji12]
Kjempekjekk som ammepute også![emoji4]

Brukte den hver natt fra jeg kjøpte den forrige svangerskap, og har brukt den daglig fra uke 11-12 denne gangen[emoji5] Absolutt YEY[emoji1319]

Kjøpte den for noen uker siden. Et av mitt livs beste kjøp! Den er heeeelt fantastisk. Helt tragisk at jeg gikk gjennom hele mitt forrige svangerskap uten den :blackeye: Gjenstår å se hvordan den funker til amming, men så langt vil jeg si den er verdt sin vekt i gull. Løp og kjøp :Heartbigred

Kjøpte den for noen uker siden. Et av mitt livs beste kjøp! Den er heeeelt fantastisk. Helt tragisk at jeg gikk gjennom hele mitt forrige svangerskap uten den :blackeye: Gjenstår å se hvordan den funker til amming, men så langt vil jeg si den er verdt sin vekt i gull. Løp og kjøp :Heartbigred
Bestilt etter alle gode tilbakemeldinger!! Gleder meg :D

Bestiller meg en jeg og[emoji4][emoji2] greit å slippe i bruke puter å bygge opp med denne gang[emoji85]

Hvilken er det dere kjøper da? Ser ut som det finst (minst) to ulike størrelser og priser, vet ikke hva jeg skal velge.

Back
Topp