bbhugme

Den koster 899,- på flust.no i fargen sand!!! :) løp og kjøp!

4ad658ad10d558319566e7c2882669a1

Vurderte denne eg og, men hørt masse negativt om den som gravidpute. Den er så mykje tynnere enn bb-hug me.
Har hatt lyst på bb-hug me siden er blei gravid med førstemann. Har kjøpt nå, og lurer på koffår eg ikkje kjøpte før! Mannen og elske den!
Får holde meg til bb da :) Bare tenkte det var litt praktisk å ikke kjøpe nest senere.

Kjøpte en i forrige svangerskap. Funket flott som ryggstøtte, støtte for bekkenet, ol. Etterpå brukte jeg den til ammepute og storesøster koste seg med den også.
Har lånt den bort akkurat nå, men kjenner at jeg snart må få den tilbake...
Forstår tanken/ønsket om ny, da man aldri vet hva den har "gjennomgått"
Går for øvrig an å kjøpe nye trekk!

Jeg er også så fornøyd med min! Har den med i sofaen og bruker den til nakkestøtte - mye mer behagelig sittestilling :) og så er den utrolig behagelig å sove med! Elsker at trekket er så mykt og godt. Virkelig verdt pengene, men hvis du kan vente anbefaler jeg å se opp for gode tilbud!

Har lyst å holde utkikk etter tilbud på denne, men når jeg søker "bbhugme" får jeg opp bare babyshop, og bbhugme's egne sider som søkeresultat. Disse prissammenligningssidene gav meg også dårlige resultater. Er det noen som vet hva jeg skal søke på for å få opp god pris oversikt eller har en oversikt over hvilke butikker/nettbutikker som selger den? :woot:

Har lyst å holde utkikk etter tilbud på denne, men når jeg søker "bbhugme" får jeg opp bare babyshop, og bbhugme's egne sider som søkeresultat. Disse prissammenligningssidene gav meg også dårlige resultater. Er det noen som vet hva jeg skal søke på for å få opp god pris oversikt eller har en oversikt over hvilke butikker/nettbutikker som selger den? :woot:
Babybanden.no har den også :)

Back
Topp