Snartmammatil2stk
Andre møte med forumet
Ååå, takk for tipset! nå har jeg bestilt!1100 på babybanden nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, takk for tipset! nå har jeg bestilt!1100 på babybanden nå![]()
Ååå, takk for tipset! nå har jeg bestilt!![]()
Tusen takk for tips! Fikk bestilt meg en pute nå, gleder meg til å komme hjem fra ferie og prøve den
Vurderte denne eg og, men hørt masse negativt om den som gravidpute. Den er så mykje tynnere enn bb-hug me.Hmmm kjenner jeg vurder denne litt isteden http://www.babybanden.no/products/easygrow-mumme-ammepute-grey3 tanker?
![]()
Får holde meg til bb daVurderte denne eg og, men hørt masse negativt om den som gravidpute. Den er så mykje tynnere enn bb-hug me.
Har hatt lyst på bb-hug me siden er blei gravid med førstemann. Har kjøpt nå, og lurer på koffår eg ikkje kjøpte før! Mannen og elske den!
Bbhugme kan brukes som ett slags nest til babyen etterpåFår holde meg til bb daBare tenkte det var litt praktisk å ikke kjøpe nest senere.
Ah genialt! Det hadde jeg ikke fått med meg.Bbhugme kan brukes som ett slags nest til babyen etterpå![]()
Vist du ser på hjemmesiden dem så er det masse forslag til bruk derAh genialt! Det hadde jeg ikke fått med meg.
Så sant! Mannen er hvertfall blitt byttet ut her 
Babybanden.no har den ogsåHar lyst å holde utkikk etter tilbud på denne, men når jeg søker "bbhugme" får jeg opp bare babyshop, og bbhugme's egne sider som søkeresultat. Disse prissammenligningssidene gav meg også dårlige resultater. Er det noen som vet hva jeg skal søke på for å få opp god pris oversikt eller har en oversikt over hvilke butikker/nettbutikker som selger den?![]()