Kan sikkert det, men denne puten er 150cm lang da.... og du binder den rundt deg etter babyen er født og bruker den som ammeputeKan en bruke veldig stor pute ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan sikkert det, men denne puten er 150cm lang da.... og du binder den rundt deg etter babyen er født og bruker den som ammeputeKan en bruke veldig stor pute ?
Kanskje dumt spm men hva bruker dere slik pute/ammepute til under graviditeten?![]()
Høres bra utKan sikkert det, men denne puten er 150cm lang da.... og du binder den rundt deg etter babyen er født og bruker den som ammepute
hehe jaaaa, kjenner til det! Alt er nytt for meg ogsåHøres bra ut
Så mye nytt for meg , at må spørre![]()
Sniker fra desember: den er helt fantastisk!! Kjøpte den på 25% på Babyshop for noen uker siden, det kan være det kommer flere tilbud.. Bruker den som pute selv nå, heeeeeerligNå er det jo noen her inne som har kommet seg til uke 12, og andre som er veldig veldig nærme.
Er det noen som har vurdert å kjøpe bbhugme? Eller noen som har fra tidligere svangerskap?
Erfaringer?
Og pris! Den er jo ganske dyr, noen som har sett salg på de? Eneste jeg har funnet er babycare.no som gir deg 10% avslag ved første handel om man melder seg på nyhetsbrevet. Da blir den i det minste noen kroner billigere.
Vis vedlegget 181950
Jeg hadde den forrige gang og var super fornøyd!Nå er det jo noen her inne som har kommet seg til uke 12, og andre som er veldig veldig nærme.
Er det noen som har vurdert å kjøpe bbhugme? Eller noen som har fra tidligere svangerskap?
Erfaringer?
Og pris! Den er jo ganske dyr, noen som har sett salg på de? Eneste jeg har funnet er babycare.no som gir deg 10% avslag ved første handel om man melder seg på nyhetsbrevet. Da blir den i det minste noen kroner billigere.
Vis vedlegget 181950
Virker som alle som har den er enig i dette. Så jeg velger å stole på detSniker fra februar 16
Jeg har denne puten. Beste kjøpet jeg har gjort både i graviditeten og etter.
Hadde den med på fødestua også, som støtte mellom riene. Var bedre enn smertestillende da jeg kunne ligge i veldig behagelige stillinger under fødselen. Tenkte at sånne burde være et must på alle fødestuer!
Så selv om prisen er høy er den verdt hver eneste krone![]()
Snoka litt på ellos.no nå, finner ingen puter som ligner på bbhugme.... men mulig jeg søker på feil ting?Kjøp på ellos,399krTipper den er like god
![]()
Søk ammepute,den er ikke lik. Har den selv å synes den er et godt alternativSnoka litt på ellos.no nå, finner ingen puter som ligner på bbhugme.... men mulig jeg søker på feil ting?
Om de har noe lignende er det verdt å teste hvertfall.... har jo 14 dagers angrerett på bbhugme

Ok, nei, altså, det er jo stor forskjell på vanlig ammepute og bbhugme.Søk ammepute,den er ikke lik. Har den selv å synes den er et godt alternativ![]()
Det er ikke ammepute,men den kommer opp når du skriver ammepute. Så nettopp på Ellos selv å fant den ikke igjen,mulig den er utsolgt.Ok, nei, altså, det er jo stor forskjell på vanlig ammepute og bbhugme.
Så da står jeg nok over.
Og jeg har enda ikke hørt om noen som har angret for å legge noen ekstra kroner i bbhugme, så da velger jeg også å gjøre detMen takk for tips