bbhugme

Sniker fra november.. Jeg mener det va jollyroom som hadde et knalltilbud for noen uker siden, da kostet den 699,- mener jeg. Angrer for jeg ikke kjøpte! Men har ikke stort behov for den enda, så nå følger jeg med og håper tilbudet kommer snart igjen :p

Sniker fra februar :) kjøpte den på tilbud for ett par uker siden, 25%, så ha litt is i magen, så vil du finne den på tilbud igjen :) jeg har begynt å bruke den for å avlaste bekkenet som krangler allerede, og synes den er mer enn verdt pengene sine! Og den blir gull som ammepute og som ett slags "babynest" når babyen kommer :)

Nå er det jo noen her inne som har kommet seg til uke 12, og andre som er veldig veldig nærme.
Er det noen som har vurdert å kjøpe bbhugme? Eller noen som har fra tidligere svangerskap?

Erfaringer?

Og pris! Den er jo ganske dyr, noen som har sett salg på de? Eneste jeg har funnet er babycare.no som gir deg 10% avslag ved første handel om man melder seg på nyhetsbrevet. Da blir den i det minste noen kroner billigere.

Vis vedlegget 181950
Sniker fra desember: den er helt fantastisk!! Kjøpte den på 25% på Babyshop for noen uker siden, det kan være det kommer flere tilbud.. Bruker den som pute selv nå, heeeeeerlig:) kan tenke meg den er herlig uten å være gravid også! Ungene mine sitter begge og koser seg med den som ryggstøtte når de spiller iPad i sengen og mor snorker videre:D

Nå er det jo noen her inne som har kommet seg til uke 12, og andre som er veldig veldig nærme.
Er det noen som har vurdert å kjøpe bbhugme? Eller noen som har fra tidligere svangerskap?

Erfaringer?

Og pris! Den er jo ganske dyr, noen som har sett salg på de? Eneste jeg har funnet er babycare.no som gir deg 10% avslag ved første handel om man melder seg på nyhetsbrevet. Da blir den i det minste noen kroner billigere.

Vis vedlegget 181950
Jeg hadde den forrige gang og var super fornøyd! :) Brukte den selv fra ca uke 25 eller noe, som støtte i sofaen og sengen og selvfølgelig som ammepute. Dyr ja, men vel verdt det spør du meg! :) Skal kjøpe nytt trekk bare nå.

Jeg kjøpte den nå på 10% fra babycare.no. Kjenner at jeg sover litt dårlig om nettene, og bruker dyna til å ha mellom bena. Så gleder meg til denne kommer.

Når du melder deg inn på nyhetsbrevet får du velkomstkode fra de med 10%
Koden var VELKOMSTRABATT-10

Har så lyst på denne.. men synes prisen er hinsides. Kommer mest sannsynlig til å lage noe tilsvarende :)

Sniker fra februar 16 :)
Jeg har denne puten. Beste kjøpet jeg har gjort både i graviditeten og etter.
Hadde den med på fødestua også, som støtte mellom riene. Var bedre enn smertestillende da jeg kunne ligge i veldig behagelige stillinger under fødselen. Tenkte at sånne burde være et must på alle fødestuer!
Så selv om prisen er høy er den verdt hver eneste krone :)

Sniker fra februar 16 :)
Jeg har denne puten. Beste kjøpet jeg har gjort både i graviditeten og etter.
Hadde den med på fødestua også, som støtte mellom riene. Var bedre enn smertestillende da jeg kunne ligge i veldig behagelige stillinger under fødselen. Tenkte at sånne burde være et must på alle fødestuer!
Så selv om prisen er høy er den verdt hver eneste krone :)
Virker som alle som har den er enig i dette. Så jeg velger å stole på det :)
Men enig med mange at prisen er ganske stiv... men nå som jeg uansett har bestemt meg for å ha den, så kan jeg liksegodt kjøpe den tidlig så jeg får glede av den igjennom større deler av graviditeten også

Kjøp på ellos,399kr:D Tipper den er like god :)
Snoka litt på ellos.no nå, finner ingen puter som ligner på bbhugme.... men mulig jeg søker på feil ting?
Om de har noe lignende er det verdt å teste hvertfall.... har jo 14 dagers angrerett på bbhugme

Snoka litt på ellos.no nå, finner ingen puter som ligner på bbhugme.... men mulig jeg søker på feil ting?
Om de har noe lignende er det verdt å teste hvertfall.... har jo 14 dagers angrerett på bbhugme
Søk ammepute,den er ikke lik. Har den selv å synes den er et godt alternativ:happy:

Søk ammepute,den er ikke lik. Har den selv å synes den er et godt alternativ:happy:
Ok, nei, altså, det er jo stor forskjell på vanlig ammepute og bbhugme.
Så da står jeg nok over.

Og jeg har enda ikke hørt om noen som har angret for å legge noen ekstra kroner i bbhugme, så da velger jeg også å gjøre det :) Men takk for tips

Ok, nei, altså, det er jo stor forskjell på vanlig ammepute og bbhugme.
Så da står jeg nok over.

Og jeg har enda ikke hørt om noen som har angret for å legge noen ekstra kroner i bbhugme, så da velger jeg også å gjøre det :) Men takk for tips
Det er ikke ammepute,men den kommer opp når du skriver ammepute. Så nettopp på Ellos selv å fant den ikke igjen,mulig den er utsolgt.

Da har jeg kjøpt meg bbhugme!
Har ikke det største behovet akkurat nå, siden jeg hverken sliter med bekken eller har fått noe særlig mage.

Men jeg syntes uansett det var deilig, for en natts skyld hadde jeg dyna over meg, og ikke mellom beina. Føler meg confident på at jeg ikke kommer til å angre på dette kjøpet :) Syntes også det er like greit å kjøpe den tidlig, så jeg har glede av den igjennom graviditeten, når jeg likavel hadde bestemt meg.

Fargen lavendel, helt nydelig!!

Meldte meg inn i kundeklubben hos babycare.no og fikk 10% + gratis porto, da kom den på sånn ca 1250 kroner

Er sånn i tvil på om jeg skal koste på meg denne puta, men tror jeg bare "må" ha den til slutt uansett. Og siden alle som har den skryter så mye av den så blir det jo ikke mindre fristende :p

Back
Topp