Har hørt om andre som har fått slike gaver men ikke opplevd det selv med min. Hadde nok ikke brukt den selv til min men hyggelig tanke fra kirken da (uansett årsak til gaven).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må være det de har ikke sett meg siden i fjorEller så kanske de vill ha deg mer i kirken ahahga
Oj såpass ja säkert ett tekken hahaJa det må være det de har ikke sett meg siden i fjor
Da er det fødeavdelingen som har satt et kryss feil på fødselsmeldingen, det skjer dessverre noen ganger. De skal krysse om mor er medlem i kirken eller ikke, og bør selvfølgelig lese helsekortet ditt litt grundigere før de feilmelder dine barn.Da er de nok på fisketur. Antallet døpte har gått en del ned nemlig. Her fikk jeg brev hvor det sto at de hadde fått melding om at jeg hadde fått barn og de ville at barnet mitt skulle få en god start på livet med dåp. Og det provoserer meg ganske mye faktisk. Kirken har ikke noe med om jeg har fått barn, den av avskilt fra staten. Jeg har aldri vært medlem, er ikke døpt. Så hvordan de får melding om sånt vet jeg ikke.
Og hadde forøvrig aldri brukt den heller... så tacky !!!!Aldri hørt om
Fordi det blir å pushe troen over på ikke-medlemmer av kirken! Det er ikke greit når andre religioner gjør det, og like lite greit av kristne gjør det. Hadde blitt irritert selv jeg... en body eller en "vekkelses-katalog" er ett fett...Hvorfor blir man provosert over sånt?