Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi du bor i ett kristent land, mye av våre tradisjoner er basert på kristendommen. Vi har fortsatt fri på Kristnehøytider og regner med at du nyter godt av de.
Er jo ikke verre en å bare kaste brevet da. Klart kirken også vil informere om sine alternativer.
Jeg tenker at man får være litt åpen i landet vårt, vi har mange forskjellige religioner og det går da an å respektere det? Jeg blir jo ikke sur fordi jehovas vitne ringer på døren min? Selv om jeg ikke vil bli en del av de.
Jeg ser ikke hvorfor man skal bli provosert over sånt.
HahahaAldrig hört talas om. Du må vara speciell
Igjen - hva har kirken med at jeg har fått barn? Det er ingen andre trossamfunn (og de er det mange av) som får sånne meldinger. Heller ikke Humanetisk forbund. Føler det at Norge er kristent land begynner å bli litt utvannet. Vi har religionsfrihet - jeg avstår fra religion, hvorfor skal det bli dyttet på meg på en så personlig måte?
Hvorfor er det utvannet? Skal vi si ifra oss alle helligdager også.
Det e helt greit å avstå fra religion, det gjør jeg også. Men jeg blir ikke provosert for at noen ønsker meg som medlem eller gir en gave til mitt barn. Synes det tar litt vel av. Hvorfor kan man ikke ha ett hyggelig samfunn? Blir ikke mye hyggelig om alle blir sure og provoserte av små ting..
Nei vel, så blir ikke du det. Kan ha et hyggelig samfunn for det, synes du legger litt mye i dette. Synes begrepet er utvannet fordi kirke og stat er skilt, og vi er et flerkulturelt samfunn. Jeg jobber i helsevesenet, så helligdager er sjelden fri for min del. Ser ikke helt poenget med å diskutere dette noe særlig mer. Vi har forskjellige meninger om temaet, sånn er det bare.
Kjære vene...Må være slitsomt å bli provosert over noe slik...
Og nei man er ikke ett hyggelig samfunn om man blir sure og provosert for å få en gave eller brev i posten. Da synes jeg man er lite tolerante og utakknemlig.
Jeg får ekstra betalt på de røde dagene jeg, vet at det får du også
Vi får håpe staten Norge avvikler disse fridagene for alle som blir provoserte over at Norge har en historie og vært ett kristent land i flere hundre år
Eller så kanske de vill ha deg mer i kirken ahahgaHahaha
Aldri hørt om før. Tror jeg hadde blitt sur om de dukket opp på døren med en slik en
SignererHaha, min første tanke var at den hadde gått rett til Fretex.