Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, min første tanke var at den hadde gått rett til Fretex.Aldri hørt om før. Tror jeg hadde blitt sur om de dukket opp på døren med en slik en
Ja, hadde nok ikke tatt den i bruk fint for de som er aktive medlemmer i kirken da.Haha, min første tanke var at den hadde gått rett til Fretex.
Nei fikk ungen 6 NOV så har ikke tenkt så langt endaI alle dager... Har du døpt?
Samme her.Aldri hørt om før. Tror jeg hadde blitt sur om de dukket opp på døren med en slik en
Da er de nok på fisketur. Antallet døpte har gått en del ned nemlig. Her fikk jeg brev hvor det sto at de hadde fått melding om at jeg hadde fått barn og de ville at barnet mitt skulle få en god start på livet med dåp. Og det provoserer meg ganske mye faktisk. Kirken har ikke noe med om jeg har fått barn, den av avskilt fra staten. Jeg har aldri vært medlem, er ikke døpt. Så hvordan de får melding om sånt vet jeg ikke.Nei fikk ungen 6 NOV så har ikke tenkt så langt enda
Aldri hørt om før. Tror jeg hadde blitt sur om de dukket opp på døren med en slik en
Ja det er de nok for fulgte med brev med et datoerDa er de nok på fisketur. Antallet døpte har gått en del ned nemlig. Her fikk jeg brev hvor det sto at de hadde fått melding om at jeg hadde fått barn og de ville at barnet mitt skulle få en god start på livet med dåp. Og det provoserer meg ganske mye faktisk. Kirken har ikke noe med om jeg har fått barn, den av avskilt fra staten. Jeg har aldri vært medlem, er ikke døpt. Så hvordan de får melding om sånt vet jeg ikke.
Da er de nok på fisketur. Antallet døpte har gått en del ned nemlig. Her fikk jeg brev hvor det sto at de hadde fått melding om at jeg hadde fått barn og de ville at barnet mitt skulle få en god start på livet med dåp. Og det provoserer meg ganske mye faktisk. Kirken har ikke noe med om jeg har fått barn, den av avskilt fra staten. Jeg har aldri vært medlem, er ikke døpt. Så hvordan de får melding om sånt vet jeg ikke.
Fordi jeg vil ikke ha noe med kirken å gjøre - og hvorfor i all verden skal menigheten få en melding om at jeg har fått barn??Hvorfor blir man provosert over sånt?
Fordi jeg vil ikke ha noe med kirken å gjøre - og hvorfor i all verden skal menigheten få en melding om at jeg har fått barn??
Jeg er ikke noe for misjonering på dørene. De må gjerne misjonere, men trenger ikke komme på dørene til folk.Hvorfor blir man sur for å få noe?
Den logikken skjønner ikke jeg, selv om jeg hadde vært uenig med budskapet så blir jeg ikke sur for at noen kommer å gir babyen min gave.
Hva med å si takk og gi den til noen andre om man ikke vil bruke det selv?
Jeg er ikke noe for misjonering på dørene. De må gjerne misjonere, men trenger ikke komme på dørene til folk.
Nei, hadde nok ikke blitt veldig sur, men hadde ansett det som høyst unødvendig og bortkasta tid og penger for kirken. Bodyen hadde nok gått rett i nærmeste fretex/uff container og forhåpentligvis hadde noen hatt glede av den. Blir ikke superhappy av å få jehovas vitner eller mormonere på døra heller, men sier det jo ikke til dem selvfølgelig. De må gjerne ønske medlemmer, men jeg blir ikke mer medlem av at folk tropper opp på døra.Men hvorfor bli sur? Hva skal det hjelpe for? Jeg spør fordi jeg faktisk lurer. Synes det er synd at vi bor nå i et samfunn der man blir sure og provoserte fordi noen er Kristene og ønsker medlemer.