Barselgruppe Skedsmo?

En tråd i 'Januar 2020' startet av Stemor_til_3_vil_bli_mamma, 14 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Stemor_til_3_vil_bli_mamma Flørter med forumet Januarlykke 2020

Jeg søkte etter det, men fikk bare opp veldig gamle tråder. Jeg er førstegangsfødende, og alt er nytt. :p Hvordan finner man en barselgruppe i dag?

Jeg synes det hadde vært så koselig å finne en liten gjeng man kan treffe live, både før og etter fødsel, og kanskje bli en liten venninnegjeng etterhvert.. :love017
    *innlegg redigert av moderator*

Last edited by a moderator: 14 Aug 2019
  2. FruFranzen Elsker forumet Septemberlykke 2015 Januarlykke 2020

Sånn vanlig barselgruppe blir du plassert i av helsestasjonen etter fødsel, hvis det er det du tenker på :) Hvis du vil ha det før fødsel må du nok prøve å finne andre gravide i ditt område på egenhånd - jeg tror det er noen på denne gruppa, f.eks.

• Liker Liker x 1
  3. Bokelsker Elsker forumet Januarlykke 2020

I den skjulte gruppen er det foreslått barseltreff på Skedsmo senter i slutten av måneden. Du er sikkert ikke mange innlegg unna å kunne bli medlem der og melde deg på! :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  4. Stemor_til_3_vil_bli_mamma Flørter med forumet Januarlykke 2020

Jeg har vel 40 innlegg igjen tror jeg. :knegg:

• Vinner Vinner x 1
  5. TRULTEMOR81 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Januarlykke 2020

Jeg startet tråd angående dette på skjult da jeg ønsket det samme. Flyttet til Skedsmo kommune i mai.
    Skrible i vei og kom inn til oss! ❤

• Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Stemor_til_3_vil_bli_mamma Flørter med forumet Januarlykke 2020

Jeg skal prøve så godt jeg kan. :joyful:Jeg er nok litt sånn at jeg føler jeg må ha noe viktig å skrive for å svare på diverse tråder. Det gjør det litt vanskeligere å få mange innlegg fort. :knegg:Jeg får gå inn på lekene og bare kjøre på.. laughing1

• Enig Enig x 1

Del denne siden