Barselgruppe Skedsmo?

Stemor_til_3_vil_bli_mamma

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Jeg søkte etter det, men fikk bare opp veldig gamle tråder. Jeg er førstegangsfødende, og alt er nytt. :p Hvordan finner man en barselgruppe i dag?

Jeg synes det hadde vært så koselig å finne en liten gjeng man kan treffe live, både før og etter fødsel, og kanskje bli en liten venninnegjeng etterhvert.. :love017
*innlegg redigert av moderator*
 
Last edited by a moderator:
Sånn vanlig barselgruppe blir du plassert i av helsestasjonen etter fødsel, hvis det er det du tenker på :) Hvis du vil ha det før fødsel må du nok prøve å finne andre gravide i ditt område på egenhånd - jeg tror det er noen på denne gruppa, f.eks.
 
I den skjulte gruppen er det foreslått barseltreff på Skedsmo senter i slutten av måneden. Du er sikkert ikke mange innlegg unna å kunne bli medlem der og melde deg på! :)
 
Jeg startet tråd angående dette på skjult da jeg ønsket det samme. Flyttet til Skedsmo kommune i mai.
Skrible i vei og kom inn til oss! ❤

Jeg skal prøve så godt jeg kan. :joyful:Jeg er nok litt sånn at jeg føler jeg må ha noe viktig å skrive for å svare på diverse tråder. Det gjør det litt vanskeligere å få mange innlegg fort. :knegg:Jeg får gå inn på lekene og bare kjøre på.. laughing1
 
Back
Topp