Fortest mulig hjem! Var 4 dager med første og glad for det... Men nå trenger jeg ikke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble kastet ut etter 4 dager, og da hadde vi KS med komplikasjoner ....Fikk høre av jm (som også jobber på sykehuset der jeg skal føde) at jeg fikk være så lenge jeg trengte det, og de på sykehuset mener også at jeg vil kunne trenge muligens opptil en uke der. Måtte spørre jm for jeg var redd for å bli kastet ut dagen etter liksomVirket ikke som hun tenkte noe videre over eventuell plassmangel heller, håper det ikke blir det, selv om det er høysesong i juli. På barsel hotellet får far være med hele tiden. Jeg skal føde på St. Olavs, vet det er forskjellig fra sted til sted.
Om det blir to- eller fire-mannsrom og "alt er greit" drar jeg vel helst hjem litt tidligere enn det igjen.. Var dere på barselhotellet/sykehushotellet, eller bare på barselavdelingen?Ble kastet ut etter 4 dager, og da hadde vi KS med komplikasjoner ....
Dette var på st Olavs..
Slik gjorde vi første gang også, var utrolig koseligKan godt være på sykehuset i 2-3 dager for å bli litt tryggere i foreldrerollen. Det er vårt første barn og vi har ingen vi må hjem til. Vi kommer til å sove på sykehushotellet begge to/alle tre![]()
Ønsker dere å bli på sykehuset eller reise hjem så fort som mulig etter fødsel ?
Jeg ønsker å komme meg hjem til mann og barneller eventuelt bli over en natt sammen med mannen mens storesøster sover hos besteforeldre
![]()
Kan jo ha besøk av henne daHehe, jeg skal ha meg en husmorferie på sykehuset
Blir fort mye som skjer når jeg kommer hjem så tenker at det kan være greit å få litt alenetid med babyen så vi blir litt bedre kjent![]()
Men er lett å si nå. Har aldri gått en dag uten å se storesøster så ser for meg at savnet fort kan bli stort![]()
Barsel.Var dere på barselhotellet/sykehushotellet, eller bare på barselavdelingen?
Kan jo ha besøk av henne da![]()