Har de det der du skal føde?
Det har de heldigvis her
å jeg håper det er ledig rom når jeg er der denne gangen å 
Fantastisk deilig med enerom å eget bad
Det har de heldigvis her
Fantastisk deilig med enerom å eget bad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo håp siden det er november å august er forbiNei det har de ikke. Har ikke vært der før, men tipper det er mest dobbeltrom der jeg skal. Så håper på lite folk så man får rommet alene![]()
Ja absoluttDet er jo håp siden det er november å august er forbikrysser fingrene
Det var det nokJa absoluttsist fødte jeg jo i juli, så det var rimelig fult.
Ja satser på detDet var det noknå bør det være andre boller
![]()
Det var snillt av dem daJa satser på detogså sies det at det er mindre pågang på det sykehuset jeg skal på nå
heldigvis var de snille å lot mannen sove på rom med meg alle nettene utenom en. Da klarte de ikke fordi det var for fult.
JaDet var snillt av dem da![]()
Åh huffJa!!! Ser sååå fram til det, for det fikk jeg ikke sistKomplikasjonsfødsel i tillegg sist da, og endte på dobbeltrom med ei som hadde en baby som skrek og skrek når mi hadde sovna, så ble ikke mye søvn på noen av oss voksne damer som egentlig var veldig slitne etter hver vår kompliserte fødsel
Lå der begge to i én uke. Dessuten var det ikke lov med besøk av andre enn pappaen pga noe smittefare akkurat da, tror det var svineinfluensa de var redde for den tiden.. Og siden jeg var alene med snuppa ble det veldig lange dager! Fikk til slutt maset meg til besøk av mine foreldre + min nærmeste venninne som også var med på fødselen.
Så gleeeeder meg til hotell med baby & sambo denne gangen <3
Uff det er langt :/ godt han fikk sove der den ene natten daJamåtte jo nesten, hadde jo over to timer å kjøre hjem
hadde en tante der da, så når han ikke kunne sove med meg så sov han der
![]()
Han fikk sove det alle utenom enUff det er langt :/ godt han fikk sove der den ene natten da![]()