Barsel hotell

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har de det der du skal føde?

Det har de heldigvis her :) å jeg håper det er ledig rom når jeg er der denne gangen å :D

Fantastisk deilig med enerom å eget bad :)

Ja!!! Ser sååå fram til det, for det fikk jeg ikke sist ;) Komplikasjonsfødsel i tillegg sist da, og endte på dobbeltrom med ei som hadde en baby som skrek og skrek når mi hadde sovna, så ble ikke mye søvn på noen av oss voksne damer som egentlig var veldig slitne etter hver vår kompliserte fødsel :P Lå der begge to i én uke. Dessuten var det ikke lov med besøk av andre enn pappaen pga noe smittefare akkurat da, tror det var svineinfluensa de var redde for den tiden.. Og siden jeg var alene med snuppa ble det veldig lange dager! Fikk til slutt maset meg til besøk av mine foreldre + min nærmeste venninne som også var med på fødselen.

Så gleeeeder meg til hotell med baby & sambo denne gangen <3

Her er det enerom med eget bad, veldig glad for det :) Skal være veldig pågang om man skal bli nødt til å dele.

Nei det har de ikke på Førde sykehus, hadde det heller ikke på sykehuset i Vestfold!

Ja!!! Ser sååå fram til det, for det fikk jeg ikke sist ;) Komplikasjonsfødsel i tillegg sist da, og endte på dobbeltrom med ei som hadde en baby som skrek og skrek når mi hadde sovna, så ble ikke mye søvn på noen av oss voksne damer som egentlig var veldig slitne etter hver vår kompliserte fødsel :P Lå der begge to i én uke. Dessuten var det ikke lov med besøk av andre enn pappaen pga noe smittefare akkurat da, tror det var svineinfluensa de var redde for den tiden.. Og siden jeg var alene med snuppa ble det veldig lange dager! Fikk til slutt maset meg til besøk av mine foreldre + min nærmeste venninne som også var med på fødselen.

Så gleeeeder meg til hotell med baby & sambo denne gangen <3
Åh huff
Jeg å fødte under den svine greia :p men siden jeg var på hotellet så fikk jeg hvertfall lov å få ned resturangen å ha besøk der :)

Håper virkelig du får den opplevelsen denne gangen :D

Skal på barsellhotell ja :) Hadde ikke takla å måtte være på barsel alene uten samboeren om natta!

Back
Topp