Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøvde ut babysetet i midten, men da blir det så vanskelig å få ut babyen. Vi velger derfor å ha beltestolen i midten, bakovervendt sete på en side og babysete på den andre siden. Satser på at deg går bra
Jente2009, 2011 og 2015
Termin 15.01.2015
Jentene mine er 5 og snart 7 , de sitter bare på pute så jeg tipper babyen blir i midten og jentene på hver sin side
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Vi venter nr. 3. Vår bil har ikke isofixfester i midten, men det er trepunktsseler på alle tre seter bak. I dag sitter 4-åringen bakovervendt på en side (med isofixfester), storesøster på snart 6 sitter på den andre siden i beltestol. Beltestolen ( besafe izi-up X3 fix) er festet med isofixfester, men jeg TROR at den også kan brukes uten isofix. Babystolen (Maxi Cosi Cabriofix) er med isofixbase, og den må nesten festes på sidene. Orker ikke klatre for å få ut babyenVi kommer til å kjøpe ny stol til 4-åringen, men aner ikke hvilken. Noen som har erfaring med å bruke beltestol i midten, med babystol på en side og enda en beltestol på andre siden? Vi kjører en VW Touran.