Tror det! Nå er de vel byttet ut med navnene Sento og Sento Pro? Fortsatt oppskrytte vogner spør du meg. Rister ja, knirker også. Myye greier med Emmaljunga, kommer mer og mer frem i lyset nå.Er det NXT90 eller 60 som er minst?
Jeg hadde den som var "smalest", ble anbefalt at den var så fint for mitt bruk.. altså helt ny - den rista så mye at jeg ikke turte å bruke den fordi jeg oppriktig var redd for at baby skulle riste på seg noe..
Fikk heldigvis byttet den inn på reklamasjon, fordi en del i understellet knakk og den ble ikke "bra" igjen..
Kjøpt en brukt bugaboo donkey så fornøyd
De har på en måte alltid vært kjent for solide vogner i mange mange år. Nesten som et monopol.
Godt andre vogner får slippe til nå, for de er virkelig ikke så gode

Jeg har sett at man kan feste på bassinet på den, men har ikke erfaring med det selv siden vi brukte bugabo frem til baby var stor nok til å være med på løpetur (5-6mnd., når de har kontroll på hode osv). De jeg kjenner som har vanlig versjon er veldig fornøyde med den. Det som kan være greit å tenke på, er at dere uansett må ha en sovevogn til barnehagen (om de ikke har senger der), og løpevogn egner seg ikke til det da den har tre hjul og har fortere for å tippe.

Tenker vi bør klare oss med den ene, pluss en liten reisevogn. Noen med erfaring med Thule løpevogn?