Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skulle stå bugaboo. Fin auto korrektJeg er så usikker. Er så mange fine! Og mange jeg synes virker totalt ubrukelige med for mange duppedingser
10 år siden sist jeg hadde baby og eldste blir 18. Kun hatt SIMO og emmaljunga. Sett en del på byhaver, men tenker å dra på en barneutstyrsbutikk å sjekke ut. Må liksom trille de litt.
Samboeren er glad i å jogge så blir en joggevogn etter hvert.
Hvordan får du tak i denne? Kan ikke huske å ha sett en så stor bag del! Må den bestilles?En dansk Emmaljunga med vognbag på 98cmVi har to av denne vogna, og en City tour lux som vi bruker mye til bilstolen på butikker osv som vi har i bilen.
Vis vedlegget 473144
Tenker vi bør klare oss med den ene, pluss en liten reisevogn. Noen med erfaring med Thule løpevogn?Hvordan får du tak i denne? Kan ikke huske å ha sett en så stor bag del! Må den bestilles?
skulle absolutt bare kjøpt en Bugaboo Fox den gang, elsker de vognene! Har Bugaboo Donkey som søskenvogn, helt fantastisk. Godt vi kan bruke den til nr tre også. Skulle jeg kjøpt vogn for første gang nå hadde jeg uten tvil gått for Bugaboo Fox, eventuelt Urban Thule Glide fordi jeg er aktiv og glad i løping.Hvor får du tak i den? Å Hvor lang er sittedelen?En dansk Emmaljunga med vognbag på 98cmVi har to av denne vogna, og en City tour lux som vi bruker mye til bilstolen på butikker osv som vi har i bilen.
Vis vedlegget 473144
Er det NXT90 eller 60 som er minst?Kjøpte Emmaljunga NXT90 til første i 2021, og har vel angret sidenskulle absolutt bare kjøpt en Bugaboo Fox den gang, elsker de vognene! Har Bugaboo Donkey som søskenvogn, helt fantastisk. Godt vi kan bruke den til nr tre også. Skulle jeg kjøpt vogn for første gang nå hadde jeg uten tvil gått for Bugaboo Fox, eventuelt Urban Thule Glide fordi jeg er aktiv og glad i løping.
Må kunne være både sitte og liggestilling, ellers er vi åpen for det mesteTule urban glide er en kjempegod vogn. Eneste ulempene er at den er litt stor, spesielt i bredden ved de store hjulene, og at man ikke kan vende barnet mot deg. Så mange syns det er litt dumt i perioden mellom bagdel og når barnet har gått over til sittedel, men fremdeles ønsker å se mot foreldrene.Mannen er ivrig ultraløper, og når jeg ikke er gravid (eller skadet) så liker jeg også å løpe. Derfor ønsker vi oss en god løpevogn og har fått anbefalt Thule Urban Glide 3. Men må man egentlig ha flere vogner? Kan man ikke bruke Thule vogna til hverdags og fest nyfødt? Bare man bytter ut sittedelen med bassenet? Jeg er så usikker. Det er jo grisedyrt med barnevogn!Tenker vi bør klare oss med den ene, pluss en liten reisevogn. Noen med erfaring med Thule løpevogn?
Det er veldig dyrt ja! Vi har Thule glide 3 i duo versjon, og har brukt den mye til løping med begge jentene i. Den er megagod og enkel å løpe medMannen er ivrig ultraløper, og når jeg ikke er gravid (eller skadet) så liker jeg også å løpe. Derfor ønsker vi oss en god løpevogn og har fått anbefalt Thule Urban Glide 3. Men må man egentlig ha flere vogner? Kan man ikke bruke Thule vogna til hverdags og fest nyfødt? Bare man bytter ut sittedelen med bassenet? Jeg er så usikker. Det er jo grisedyrt med barnevogn!Tenker vi bør klare oss med den ene, pluss en liten reisevogn. Noen med erfaring med Thule løpevogn?
Jeg har sett at man kan feste på bassinet på den, men har ikke erfaring med det selv siden vi brukte bugabo frem til baby var stor nok til å være med på løpetur (5-6mnd., når de har kontroll på hode osv). De jeg kjenner som har vanlig versjon er veldig fornøyde med den. Det som kan være greit å tenke på, er at dere uansett må ha en sovevogn til barnehagen (om de ikke har senger der), og løpevogn egner seg ikke til det da den har tre hjul og har fortere for å tippe.
Har du sett denne oversikten:Vi har en emmaljunga fra før som vi er fornøyd med og kommer til å bruke igjen. MEN, skulle egentlig hatt en reisevogn (som også kan taes med på fly) og lurer på om noen har gode forslag/erfaringer?Må kunne være både sitte og liggestilling, ellers er vi åpen for det meste
www.foreldresiden.no
Reisevogna vi har, Stokke YOYO³, er kjempefin. Dog har vi varianten for 6 måneder og opp, så den passer selvfølgelig ikke for de aller minste - men de har også en variant som man kan bruke fra fødsel.Vi har en emmaljunga fra før som vi er fornøyd med og kommer til å bruke igjen. MEN, skulle egentlig hatt en reisevogn (som også kan taes med på fly) og lurer på om noen har gode forslag/erfaringer?Må kunne være både sitte og liggestilling, ellers er vi åpen for det meste
Vi har Yoyo, kan ikke legges helt rett i ryggen.. men kan også ha babydel(den må vi nok kjøpe)Vi har en emmaljunga fra før som vi er fornøyd med og kommer til å bruke igjen. MEN, skulle egentlig hatt en reisevogn (som også kan taes med på fly) og lurer på om noen har gode forslag/erfaringer?Må kunne være både sitte og liggestilling, ellers er vi åpen for det meste