Barnevogner!

Vi vurderer samme! Men synes baggen virker så liiiten?!
Sniker ifra Desember 17. Vi har den vogna og brukte bagdelen ifra nyfødt og frem til 5.5 mnd. Frøkna mi er stor, og bukket nesten 10 kg før vi skiftet, og 72 cm. Har bare godt å si om denne vogna.
 
Her ble det en Brio Happy og ei BJ premier :) har bag og sittedel på begge, så kommer muligens til p ha brioen hos mine foreldre - pluss god som sovevogn i barnehage når den tid kommer :)
 
Her står det mellom Stokke Trailz(nye versjonen) eller Bugaboo Buffalo. Det er disse vi har fått anbefalt til vårt bruk. Vi har hunder så går en del i litt ulent terreng. Ble også anbefalt 4 hjul til vinterføre :)
 
Her står det mellom Stokke Trailz(nye versjonen) eller Bugaboo Buffalo. Det er disse vi har fått anbefalt til vårt bruk. Vi har hunder så går en del i litt ulent terreng. Ble også anbefalt 4 hjul til vinterføre :)

Hva er forskjellen på Trailz sin gamle og nye versjon? Vi har den gamle, men skal kjøpe de nye hjulene til den.
 
Hva er forskjellen på Trailz sin gamle og nye versjon? Vi har den gamle, men skal kjøpe de nye hjulene til den.


Den nye har sort understell, lenger kalesje og litt andre forbedringer som har vært savnet sånn jeg har forstått det Spesielt har lenger kalesje vært savnet .
 
Vi har forelska oss helt i Stokke Trailz [emoji173] Det bare MÅ bli den. Men vi avventer nok innkjøp til etter ferien.
 
Den nye har sort understell, lenger kalesje og litt andre forbedringer som har vært savnet sånn jeg har forstått det Spesielt har lenger kalesje vært savnet .

Hvilket år kom den nye, og kan man bruke den nye kalesjen på den gamle?
 
Back
Topp