Barnevogner!

Vi ser også for oss å kjøpe brukt, men tenker å test og klemme i butikk først for å finne ut hva vi liker. Da kan jeg snevre inn søket på Finn ganske dramatisk :rolleyes::rolleyes:
Ja, veldig greit å vite hvilken type man vil ha. Det er så mye tilsalgs at det er en jungel
 
Må bare nevne at Cybex ikke er kopi av bugaboo (som det står lenger opp i tråden her). Cybex er designet av Marcel Wanders og har vunnet Red Dot design award, så det er ikke en kopi, bare til info for spesielt interesserte [emoji12]
 
Da har jeg kjøpt en brukt Stokke Trailz til suuuper pris! Så kjøper vi sittedel brukt når den tiden kommer, eller bare en vanlig trille. Får se når den tiden kommer.
 
Vi har TFK og Buffalo nå, kommer til å bruke de til lillefrø i magen også [emoji4]
 
Vi skal se på Marcel 3i1. Kun 75 cm i bagen, men når vi er over i sommerhalvåret og høsten, så blir sportsdelen ålreit, både med og uten pose.
Poenget med denne, er at den blir ganske liten når vi tar av hjulene, for vi skal også ha hundebur i bagasjerommet.
Ny bil skal vi også ha, men det er en annen historie [emoji23][emoji23]
 
Vi skal ha babyjogger City Elite, da vi har sportsdelen etter nummer 1, så vi skal kun kjøpe til bagdel. Elsker den vogna, så utrolig god å trille! Hadde Emmaljunga vogn fra nyfødt sist, likte mye bedre babyjogger :)
 
Vi skal ha babyjogger City Elite, da vi har sportsdelen etter nummer 1, så vi skal kun kjøpe til bagdel. Elsker den vogna, så utrolig god å trille! Hadde Emmaljunga vogn fra nyfødt sist, likte mye bedre babyjogger :)

Vi vurderer samme! Men synes baggen virker så liiiten?!
 
Vi vurderer samme! Men synes baggen virker så liiiten?!
Den er ikke så liten som den ser ut som, jeg fikk ei som jobber på barnas hus til å sammenligne med emmaljunga bagen (som jeg hadde sist og som jeg synes var stor) det er faktisk ikke mye som skiller dem :happy:
 
Den er ikke så liten som den ser ut som, jeg fikk ei som jobber på barnas hus til å sammenligne med emmaljunga bagen (som jeg hadde sist og som jeg synes var stor) det er faktisk ikke mye som skiller dem :happy:

Jeg hadde simo til første, det er jo en av de største baggene, så blir nok litt mindre for min del. Jeg hadde ei lang jente så den var for liten ganske fort. Så jeg er litt spent.
 
Jeg hadde simo til første, det er jo en av de største baggene, så blir nok litt mindre for min del. Jeg hadde ei lang jente så den var for liten ganske fort. Så jeg er litt spent.
Har ingen erfaring med Simo, men godt mulig de er større. Når sluttet dere å bruke bagdelen da?
 
Har ingen erfaring med Simo, men godt mulig de er større. Når sluttet dere å bruke bagdelen da?

Har vært i butikken og sjekka bagen. Den er bare 4 cm kortere enn simo-bagen faktisk. Helt utrolig. Syntes den så SÅ liten ut [emoji23] i tillegg er den hakket bredere.

Med vår termin i desember så blir det sannsynligvis en veldig grei vogn - vognposen får god plass når baby er nyfødt og innen neste kaldperiode så må vi nok uansett over på sportsdelen.

Øyemål er ikke enkelt alltid!
 
Har vært i butikken og sjekka bagen. Den er bare 4 cm kortere enn simo-bagen faktisk. Helt utrolig. Syntes den så SÅ liten ut [emoji23] i tillegg er den hakket bredere.

Med vår termin i desember så blir det sannsynligvis en veldig grei vogn - vognposen får god plass når baby er nyfødt og innen neste kaldperiode så må vi nok uansett over på sportsdelen.

Øyemål er ikke enkelt alltid!
Nei, fikk sjokk selv da jeg også synes den så liten ut :p
 
Har fått høre at det er viktig å ha store nok hjul som triller godt nok i snø. Da syns jeg mange ser for små ut plutselig? Forhjulene på bugaboo feks. Erfaringer med str på hjul? De fleste vognene med «løse» forhjul har vel mindre hjul fremme enn bak?
 
Har fått høre at det er viktig å ha store nok hjul som triller godt nok i snø. Da syns jeg mange ser for små ut plutselig? Forhjulene på bugaboo feks. Erfaringer med str på hjul? De fleste vognene med «løse» forhjul har vel mindre hjul fremme enn bak?

jeg valgte fire faste hjul. for meg er det viktig at hjulene er store, for jeg skal kommer frem om vinteren på steder som har siste prioritet når det kommer til snømåking... Disse småhjulene som mange vogner har foran vil sette seg lettere fast. Samt at med fire store hjul er de på linje, slik at de danner et hjulspor på hver side istedet for to, da blir det ikke like tungt i snøen
 
Noen som har erfaring med Emmaljunga nxt 90 med vinterbaby? Fordeler/ulemper?
 
Har fått høre at det er viktig å ha store nok hjul som triller godt nok i snø. Da syns jeg mange ser for små ut plutselig? Forhjulene på bugaboo feks. Erfaringer med str på hjul? De fleste vognene med «løse» forhjul har vel mindre hjul fremme enn bak?
Babyjogger city elite har tre hjul, men alle er like store. Jeg likte den godt på snø, slaps og grus. :)
 
Vi har endt opp med å bestille oss en tfk adventure [emoji4] kom over en kampanje [emoji4]
 
Back
Topp