Barnevogn

Jeg skal som sagt ha SIMO duo, en stor dyp vogn og så en sports innsats når småen er stor nok. Jeg er så pass sterk at jeg klarer fint å ta inn dyp bagen når poden sover.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: June_1

ORIGINAL: June_1

Jeg tenkte å kjøpe SIMO duo. Og jeg tror nok neppe jeg kommer til å kjøpe den i sverige med tanke på garantier ol, jeg er egentlig bergenser og kommer nok til flytte tilbake om noen år, og da blir det meget tungvint å dra eller sende hele vogna til sverige for service eller reperajson. Er nok meget billig i sverige, men jeg tenker mer på muligheten til å få service og reperasjoner om nødvendig, enn om vognen er billigere enn i norge.

Og jeg kommer nok også til å kjøpe den i en butikk med folk i, enn via nett. Pga muligheten til å se og føle på, og hvis det er noe jeg lurer på så er det ikke så vanskelig å spørre om hjelp fra der jeg handlet vognen.

Fins ikke Simo å få kjøpt i Sverige..[;)]  Ville heller hatt kombi enn duo, forresten..

Jeg har sett at de har SIMO, har det på baby proffsen

Jøss, jeg har vært på babybutikker rundt om i hele Sverige, aldri sett Simo der.

Har vært på ganske mange babybutikker i sverige og sett simo på hver og en. Men vi gjorde den feilen når vi kjøpte vogn. Vi kjøpte brio, den ble ødelagt, men de tok den inn her hjemme og sendte den på reperasjon. Garantien gjelder uansett hvor du er og alle kan sende den inn, men ble mye mer tungvint, så kommer ikke til å handle barnevogn i sverige denne gangen, selv om mannen er svensk. Orker ikke stresset for å spare en tusenlapp eller to!

Jenta mi er 13 mnd nå, og vi bruker vogna hver dag. Rekner med å bruke den til hun ikke har behov for vogn mer.

Det er ikke vendbart styre på city crossen, men vendbar sittedel.

ORIGINAL: *obaibi*

ORIGINAL: mariac84

Hvor lenge har barnet deres kunne brukt emmaljunga city cross? Og er det vendbart styre?:)

Jeg har hørt at vendbare styrer ikke er så bra.. Sånne vogner kan man som regel snu bagen/sportsvogndelen på uansett, så trengs ikke..

Hvorfor ikke det? Ja, man kan vende bagen, men det er LITT mer styr å gjøre i en håndvending.. Og tyngre, ikke minst. [8D]

Pga da blir hele stammen svakere, de tenker vel på faren for at den kan knekke.. Men ikke vet jeg! Jeg har aldri følt jeg trenger det, har hatt han mot meg 99% av tiden, men er jo forskjell på unger da, ikke alle som takler det.. Jeg syns vogna ser så rar ut også andre veien, men er nok bare vanen[8D]

ORIGINAL: EEM

HEI

Er det noen her som har vært borti Creeps kombivogn??

LINK : http://www.mamut.net/creeps/subdet2.htm

Synes denne er kjempe tøff. men har ikke noen som selger den i nærheten og jeg vil ta på det jeg skal kjøpe.

har solgt simo kombi som malin hadde...den var mørkeblå.
nå blir det enten svart simo,eller emmaljunga...hadde tenkt ha duo denne gangen,bedre plass.men på en måte er jo kombi veldig kjekt[:)]

Brio happy er helt grei vogn. Lett og ta med seg og generelt ei lett vogn. Selv om vekta er lav er den noe tung å trille med sportsdelen på sne og grusveier.

ORIGINAL: mariac84

Hvor lenge har barnet deres kunne brukt emmaljunga city cross? Og er det vendbart styre?:)

Jeg har hørt at vendbare styrer ikke er så bra.. Sånne vogner kan man som regel snu bagen/sportsvogndelen på uansett, så trengs ikke..

Hvorfor ikke det? Ja, man kan vende bagen, men det er LITT mer styr å gjøre i en håndvending.. Og tyngre, ikke minst. [8D]

Pga da blir hele stammen svakere, de tenker vel på faren for at den kan knekke.. Men ikke vet jeg! Jeg har aldri følt jeg trenger det, har hatt han mot meg 99% av tiden, men er jo forskjell på unger da, ikke alle som takler det.. Jeg syns vogna ser så rar ut også andre veien, men er nok bare vanen[8D]

Den blir jo ikke det, ihvertfall ikke på Simo der den vendbare delen er separat fra resten av understellet, og hviler på forsterkninger av rammen. [;)] Her har det uttalt seg noen som egentlig ikke har peiling på hva de snakker om. [;)]

Back
Topp