Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: June_1
ORIGINAL: June_1
Jeg tenkte å kjøpe SIMO duo. Og jeg tror nok neppe jeg kommer til å kjøpe den i sverige med tanke på garantier ol, jeg er egentlig bergenser og kommer nok til flytte tilbake om noen år, og da blir det meget tungvint å dra eller sende hele vogna til sverige for service eller reperajson. Er nok meget billig i sverige, men jeg tenker mer på muligheten til å få service og reperasjoner om nødvendig, enn om vognen er billigere enn i norge.
Og jeg kommer nok også til å kjøpe den i en butikk med folk i, enn via nett. Pga muligheten til å se og føle på, og hvis det er noe jeg lurer på så er det ikke så vanskelig å spørre om hjelp fra der jeg handlet vognen.
Fins ikke Simo å få kjøpt i Sverige..[;)] Ville heller hatt kombi enn duo, forresten..
Jeg har sett at de har SIMO, har det på baby proffsen
Jøss, jeg har vært på babybutikker rundt om i hele Sverige, aldri sett Simo der.
ORIGINAL: EEM
HEI
Er det noen her som har vært borti Creeps kombivogn??
![]()
LINK : http://www.mamut.net/creeps/subdet2.htm
ORIGINAL: *obaibi*
ORIGINAL: mariac84
Hvor lenge har barnet deres kunne brukt emmaljunga city cross? Og er det vendbart styre?:)
Jeg har hørt at vendbare styrer ikke er så bra.. Sånne vogner kan man som regel snu bagen/sportsvogndelen på uansett, så trengs ikke..
Hvorfor ikke det? Ja, man kan vende bagen, men det er LITT mer styr å gjøre i en håndvending.. Og tyngre, ikke minst. [8D]
ORIGINAL: mariac84
Hvor lenge har barnet deres kunne brukt emmaljunga city cross? Og er det vendbart styre?:)
Jeg har hørt at vendbare styrer ikke er så bra.. Sånne vogner kan man som regel snu bagen/sportsvogndelen på uansett, så trengs ikke..
Hvorfor ikke det? Ja, man kan vende bagen, men det er LITT mer styr å gjøre i en håndvending.. Og tyngre, ikke minst. [8D]
Pga da blir hele stammen svakere, de tenker vel på faren for at den kan knekke.. Men ikke vet jeg! Jeg har aldri følt jeg trenger det, har hatt han mot meg 99% av tiden, men er jo forskjell på unger da, ikke alle som takler det.. Jeg syns vogna ser så rar ut også andre veien, men er nok bare vanen[8D]