Solstråletante
Elsker forumet
Oj. Her var det kommet inn mange bra forslag:) Skal sjekke ut vognene i butikker etterhvert, men selve handlinga blir nok i Sverige, litt billigere der;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma_til_to
ORIGINAL: mariac84
Oj. Her var det kommet inn mange bra forslag:) Skal sjekke ut vognene i butikker etterhvert, men selve handlinga blir nok i Sverige, litt billigere der;)
Vi var i sverige og handlet, sparte 2000 kr [:D]
Men husk at du må ikke bli stoppet for man skal egentlig fortolle det....
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Mamman til Luan
Må bare tilføye at man kan feste Maxi Cosi bilstol rett på undestellet til Easywalkern og det skal vi prøve på nå når neste baby kommer[;)]
Lykke til med barnevognjakten!
Det kan man på Bugaboo også, men jeg ser IKKE på det som noen fordel at man kan trille rundt på ungen i timesvis i bilsetet.. [:-]
ORIGINAL: June_1
Jeg tenkte å kjøpe SIMO duo. Og jeg tror nok neppe jeg kommer til å kjøpe den i sverige med tanke på garantier ol, jeg er egentlig bergenser og kommer nok til flytte tilbake om noen år, og da blir det meget tungvint å dra eller sende hele vogna til sverige for service eller reperajson. Er nok meget billig i sverige, men jeg tenker mer på muligheten til å få service og reperasjoner om nødvendig, enn om vognen er billigere enn i norge.
Og jeg kommer nok også til å kjøpe den i en butikk med folk i, enn via nett. Pga muligheten til å se og føle på, og hvis det er noe jeg lurer på så er det ikke så vanskelig å spørre om hjelp fra der jeg handlet vognen.
Jeg tenkte å kjøpe SIMO duo. Og jeg tror nok neppe jeg kommer til å kjøpe den i sverige med tanke på garantier ol, jeg er egentlig bergenser og kommer nok til flytte tilbake om noen år, og da blir det meget tungvint å dra eller sende hele vogna til sverige for service eller reperajson. Er nok meget billig i sverige, men jeg tenker mer på muligheten til å få service og reperasjoner om nødvendig, enn om vognen er billigere enn i norge.
Og jeg kommer nok også til å kjøpe den i en butikk med folk i, enn via nett. Pga muligheten til å se og føle på, og hvis det er noe jeg lurer på så er det ikke så vanskelig å spørre om hjelp fra der jeg handlet vognen.
Fins ikke Simo å få kjøpt i Sverige..[;)] Ville heller hatt kombi enn duo, forresten..
Fins ikke Simo å få kjøpt i Sverige..[;)] Ville heller hatt kombi enn duo, forresten..
Jeg har sett at de har SIMO, har det på baby proffsen
ORIGINAL: ValkyrieVeldig enig med deg. Har hat Emmaljunga City Cross med datteren min og har vært kjempefornøyd. Ser ingen grunn til å kjøpe ny til den lille.
ORIGINAL: KjellisMam
for guds skyld IKKJE kjøp 3hjuling [>:] !!!
Dei er å vil alltid bli myye mer ustødig en en 4hjuling !!
Den andre vogna vi kjøpte til storebror var 3 hjuling å aldri mer !!!
Eg hadde simo kombi til storebror å den er SUUPER !!!
Emmaljunga er også fine å får masse skryt eneste negative er at den er tung å tar stor plass sammenslått.
Må si meg uenig der. Vi har emmaljunga City Cross og det er den letteste vogna de har, og kan ikke tenke meg den tar større plass enn andre "vanlige" vogner. Vi ELSKER den og ville ikke vært foruten.
Jeg har sett at de har SIMO, har det på baby proffsen
Jøss, jeg har vært på babybutikker rundt om i hele Sverige, aldri sett Simo der.
ORIGINAL: PippiLottis
ELSKER MIN 3 HJULING!!!!!! hehehehe[:)][:)][:)][:)][:)]
har Moutian buggy/OTH
Gleder meg til endelig å få bruke baby bag på[:)][:)][:)] Hadde en annen vogn i begynnelsen
ORIGINAL: *obaibi*
ORIGINAL: mariac84
Hvor lenge har barnet deres kunne brukt emmaljunga city cross? Og er det vendbart styre?:)
Jeg har hørt at vendbare styrer ikke er så bra.. Sånne vogner kan man som regel snu bagen/sportsvogndelen på uansett, så trengs ikke..