Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *obaibi*
Jeg har Simo duo og ELSKER den! Hadde først en trehjuling, men aldri igjen!! Byttet etter 4 mnd og kom til himmelen[:D] Spesielt når du sier du bor landlig til MÅ du ha fire lufthjul, de fungerer jo fint på kjøpesentre også, klart er de tyngre enn trehjulinger med svinghjul, men still.. Verdt det! Og om det blir for tungvint så har jo mange en byvogn og en trille/sovevogn!
Jeg syns Simoen er liten sammenlagt, i forhold til hvor stor og god den er! Kan jo bruke bagen til ungen er 9-10 mnd, kanskje lengre (spørs vel litt på ungen) i tillegg til å ligge i tykke poser osv! Viktig å tenke at du får plass til både baby og klær til de, jeg syns hvertfall at en unge på 7-8 mnd (som de er rundt jul) bør ligge lunt og godt beskyttet mot vinden i en dypvogn!
Ble litt langt, men anbefaler virkelig Simo. Hvis du ikke liker den tror jeg Emmaljunga er bra, har to venninner som har det og er fornøyde[:)]
ORIGINAL: Varia
Det står mellom disse med meg. Kjenner begge godt, men jeg heller mot Simo. Men vi får se hva som skjer når ting nermer seg .
![]()
ORIGINAL: oggi sin
har ingen erfaring på barnevogner, å har heller ikke kjøpt en enda. men har lest ENORMT mye om det[;)] funnet all verdens av best i test på både nettet å i blader. å mitt valg vil absolutt bli, emmaljunga city cross!! sef med tilhørende city bag. den som har fått mest skryt[:)] å gud hvor fin den er. å lett skal den å være, det er viktig for meg[:)]
ORIGINAL: oggi sin
har ingen erfaring på barnevogner, å har heller ikke kjøpt en enda. men har lest ENORMT mye om det[;)] funnet all verdens av best i test på både nettet å i blader. å mitt valg vil absolutt bli, emmaljunga city cross!! sef med tilhørende city bag. den som har fått mest skryt[:)] å gud hvor fin den er. å lett skal den å være, det er viktig for meg[:)]
Lite tips ang best i test. Hør heller på hva andre (levende mennesker) har opplevd. Disse best i test resultatene er ofte kjøpt og betalt. Gjelder det meste av utstyr.
Dette har ikke noe med ditt valg å gjøre. Vet om mange som er fornøyd med den vognen. :) Bare det at best i test ofte er noe tull.
Det står mellom disse med meg. Kjenner begge godt, men jeg heller mot Simo. Men vi får se hva som skjer når ting nermer seg .
![]()