Solstråletante
Elsker forumet
De av dere som har erfaringer med barnevogn, del de gjerne:) (har ikke tenkt til å handle enda nei:P) Jeg er forvirra:P!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KjellisMam
for guds skyld IKKJE kjøp 3hjuling [>:] !!!
Dei er å vil alltid bli myye mer ustødig en en 4hjuling !!
Den andre vogna vi kjøpte til storebror var 3 hjuling å aldri mer !!!
Eg hadde simo kombi til storebror å den er SUUPER !!!
Emmaljunga er også fine å får masse skryt eneste negative er at den er tung å tar stor plass sammenslått.
ORIGINAL: Valkyrie
Emmaljunga er også fine å får masse skryt eneste negative er at den er tung å tar stor plass sammenslått.
Må si meg uenig der. Vi har emmaljunga City Cross og det er den letteste vogna de har, og kan ikke tenke meg den tar større plass enn andre "vanlige" vogner. Vi ELSKER den og ville ikke vært foruten.
ORIGINAL: Mamman til Luan
ORIGINAL: Valkyrie
Må si meg uenig der. Vi har emmaljunga City Cross og det er den letteste vogna de har, og kan ikke tenke meg den tar større plass enn andre "vanlige" vogner. Vi ELSKER den og ville ikke vært foruten.
Jeg trodde også at Emmaljunga var en lettere vogn enn Simo.
ORIGINAL: Joker
Anbefaler ikke Bogaboo hvis du ikke kun skal gå på kjøpesenter og helt rett vei[:-]
ORIGINAL: Pocha
Jeg har hatt simo bagvogn til begge mine. Kombi har for smal bag så da ville jeg heller hatt duo. Jeg har en stokkevogn som står på loftet og venter denne gangen, men kommer til å ha en annen vogn også. F.eks teutonia el.
ORIGINAL: Mamman til Luan
Må bare tilføye at man kan feste Maxi Cosi bilstol rett på undestellet til Easywalkern og det skal vi prøve på nå når neste baby kommer[;)]
Lykke til med barnevognjakten!