Barnevogn

Vært på babymessen, og endt opp med å kjøpe både duovogn, bilstol og base. Det ble cybex priam med svarte bager og rosegull/brunt skrog :love017
 
Noen som har TFK mono (2) og kan si noe om den er veldig stor når den blir sammenlagt? Noen som evt har bilde mens den ligger i bilen? Vi har stort bagasjerom i bilen men halve blir brukt til hundebur :p
Sniker fra september. Har TFK mono (1) fra vi fikk første i desember 20. Er så fornøyd og skal bruke den når nestemann kommer nå. Kombidelen brukte vi frem til 1,5 år kanskje, da byttet vi til sportsdelen - som hun sover i enda. Tar av fremhjulet når vi slår den sammen og legges i bilen. Vi kjøpte vogna med kombidel først, og kjøpte sportsdelen først når vi trengte den - da opplevdes det ikke like dyrt som å kjøpe alt med en gang ;)
 
Sniker fra september. Har TFK mono (1) fra vi fikk første i desember 20. Er så fornøyd og skal bruke den når nestemann kommer nå. Kombidelen brukte vi frem til 1,5 år kanskje, da byttet vi til sportsdelen - som hun sover i enda. Tar av fremhjulet når vi slår den sammen og legges i bilen. Vi kjøpte vogna med kombidel først, og kjøpte sportsdelen først når vi trengte den - da opplevdes det ikke like dyrt som å kjøpe alt med en gang ;)
Tusen takk for svar :D Veldig kjekt å høre andres erfaringer! Da blir det (forhåpentligvis) enklere å velge. Heldigvis noen måneder igjen:laughing002
 
Vi har kjøpt Bellino di Lusso Veldig god vogn som står klar og vente. Vi er litt tidlig ute med mye og koser oss veldig med å handle inn og gjøre klart
 
Mountain buggy urban jungle ble valget her. Trehjuling, men har en sittedel som kan snus mot foreldre i en overgangsperiode mellom bag og sportsdel. Sabla god å trille. Hadde tilsvarende til eldre barn.

Som sovevogn hadde vi Brio Happy husker jeg. Romslig og god liggedel. Finnes mye på finn ja. Vi venter med å kjøpe det til nærmere barnehagestart.
 
idag har vi kjøpt vogn til lillebror, åhjelp så ekte det ble :dance018 Ramla innover meg nå at vi skal ha baby over sommeren!
Vi endte opp med denne:

 
idag har vi kjøpt vogn til lillebror, åhjelp så ekte det ble :dance018 Ramla innover meg nå at vi skal ha baby over sommeren!
Vi endte opp med denne:

Har du bestilt fra den nettsiden før? :happy: vurderer det samme. Ser de har gode tilbud på pakker nå.
 
Ja, er litt skeptisk til nettkjøp av vogn.. Ser for meg at det kan være vanskeligere med service/reparasjoner/garanti etc.
Rudo er en butikk som har eksistert i "alle år" ihvertfall, så jeg hadde ikke vært så skeptisk :happy:
 
Ja, er litt skeptisk til nettkjøp av vogn.. Ser for meg at det kan være vanskeligere med service/reparasjoner/garanti etc.
Rudo er helt supert, så du kan trygt kjøpe derfra :love017
 
Da ble det bestilt vogn idag her også. Britax Smile 5Z på tilbud til 8500kr :D kom frem til at det var denne vogna som matcher våre ønsker best selvom den ikke er perfekt heller. Men den perfekte vogna finnes nok ikke :p gleder meg til å få den i hus!
 
Da ble det bestilt vogn idag her også. Britax Smile 5Z på tilbud til 8500kr :D kom frem til at det var denne vogna som matcher våre ønsker best selvom den ikke er perfekt heller. Men den perfekte vogna finnes nok ikke :p gleder meg til å få den i hus!
Vurderer den vogna selv! Hva er det dere syns mangler på den, isåfall? :)
 
Vurderer den vogna selv! Hva er det dere syns mangler på den, isåfall? :)
Skulle gjerne hatt større framhjul slik at den hadde vært bedre på snø. Men finner ingen barnevogn som er som britaxen men med store fremhjul. Vil gjerne ha en vogn som er liten og nett, liten sammenlagt, at det går an å legge sammen med sittedelen på, og ikke teleskophåndtak. Så tror vi kommer til å bli fornøyde med vogna :D Tror det er kun 3-hjulingene som duger på snøen men vi fant ingen vi syntes passet til ønskene våres.
 
Skulle gjerne hatt større framhjul slik at den hadde vært bedre på snø. Men finner ingen barnevogn som er som britaxen men med store fremhjul. Vil gjerne ha en vogn som er liten og nett, liten sammenlagt, at det går an å legge sammen med sittedelen på, og ikke teleskophåndtak. Så tror vi kommer til å bli fornøyde med vogna :D Tror det er kun 3-hjulingene som duger på snøen men vi fant ingen vi syntes passet til ønskene våres.
Skjønner :)
 
Skulle gjerne hatt større framhjul slik at den hadde vært bedre på snø. Men finner ingen barnevogn som er som britaxen men med store fremhjul. Vil gjerne ha en vogn som er liten og nett, liten sammenlagt, at det går an å legge sammen med sittedelen på, og ikke teleskophåndtak. Så tror vi kommer til å bli fornøyde med vogna :D Tror det er kun 3-hjulingene som duger på snøen men vi fant ingen vi syntes passet til ønskene våres.
TFK mono/mono 2 ;)
 
TFK mono/mono 2 ;)
Ja.. men den blir en del større sammenlagt. Vi vurderte den egentlig helt til jeg så at den store sportsdelen (som var del jeg likte best med vogna) måtte kjøpes separat og i den kan ikke barnet sitte vendt mot deg. Men syns ellers det er en fin vogn :D
 
Noen som har erfaring med Silver cross?
Vurderer wave duo, men veldig usikker.
Blir virkelig ikke klok på søskenvogn :arghh:
 
Noen som har erfaring med Silver cross?
Vurderer wave duo, men veldig usikker.
Blir virkelig ikke klok på søskenvogn :arghh:
Så på Silver cross hod den lokale babycare-butikken. Synes den minnet mye om Emmaljunga! Hvilke preferanser har du når det kommer til vogn?
 
Så på Silver cross hod den lokale babycare-butikken. Synes den minnet mye om Emmaljunga! Hvilke preferanser har du når det kommer til vogn?
Har emmaljunga nxt 90 fra før, men må ha ei vogn til, siden det blir 12 mnd mellom disse to knøttene :)
 
Back
Topp