Barnevogn

Her blir det en emmaljunga nxt90, kan ikke helt forsvare prisen for sento for barn nr 4, men en brukt nxt90 kan jeg strekke meg til :) fikk det plutselig travelt med å få ordna det, siden kroppen blir stadig mer kranglete, så nå har jeg avtale om å se på en på søndag
 
Vi vurderer mellom Cybex balios og talos, små forskjeller på de to som jeg forstår. Virker som veldig bra vogner begge to. Har sett på the stroller workshop sine videoer på youtube, veldig detaljert review der :)

The Stroller Workshop på YouTube er veldig bra! Og så bor han i Norge så tester en del på vinterføre:)
 
Bestilte søskenvogn i dag i tillegg til vogna vi har kjøpt fra før :wacky: Blir ihvertfall nok vogner i hus! :hilarious:
 
Vi vurderer mellom Cybex balios og talos, små forskjeller på de to som jeg forstår. Virker som veldig bra vogner begge to. Har sett på the stroller workshop sine videoer på youtube, veldig detaljert review der :)
Vi gikk for cybex talos S lux og cybex cloud g barnesete ved siden av :)
 
Dere som har kjøpt Cybex talos s lux, hvilken farge har dere gått for?
Sniker fra juli

Jeg har kjøpt grå. Synes den blå også var utrolig fin, men venter jente. Tenkte beige blir veldig fort skitten og sort fort solbleket :) Ofte er det kun sort som er på salg da.
 
Tenker å begynne å løpe med jenta r vi begge e klar for det, men har ikke lyst å bruke 7000-8000kr på ei vogn som bare skal brukes til løping (thule glide 2). Har sett på Baby Jogger Summit x3 og den ser bra ut. Men har dere noen løpevogner dere vil anbefale, som ikke koster skjorta? :)
 
Tenker å begynne å løpe med jenta r vi begge e klar for det, men har ikke lyst å bruke 7000-8000kr på ei vogn som bare skal brukes til løping (thule glide 2). Har sett på Baby Jogger Summit x3 og den ser bra ut. Men har dere noen løpevogner dere vil anbefale, som ikke koster skjorta? :)
Det lurer jeg og på, da jeg håper å gjennoppta jogging etter fødsel
 
Tenker å begynne å løpe med jenta r vi begge e klar for det, men har ikke lyst å bruke 7000-8000kr på ei vogn som bare skal brukes til løping (thule glide 2). Har sett på Baby Jogger Summit x3 og den ser bra ut. Men har dere noen løpevogner dere vil anbefale, som ikke koster skjorta? :)
Jeg kommer til å kjøpe en eldre Thule Glide vogn brukt etterhvert.
 
noen som har erfaring med impala maestro duovogn?

Har vogn etter storebror til lillejenta som kommer, men da må jo storebror ha vogn i barnehagen. Han blir akkurat 12 mnd når lillesøster kommer.
 
Back
Topp