Barnevogn

Vi har hatt både babyjogger city elite (denne har vi enda) og bugaboo donkey. Har veldig lyst på britax smile 5z denne gangen :)

Vi har en litt eldre modell emmaljunga som jenta vår sover i bhg. Så en eldre modell vi bruker til sovevogn hjemme. Så kjøpte vi en litt nyere modell emmaljunga, tror det vsr nxt, men 20 modelm, brukt. Eneste vi vil gjøre nå er å bytte sittedelen på den, da den ikke kan lenes helt flatt når den legges ned. Men veldig gode vogner. Den nyere modellen tar mindre plass sammenlangt da :)

Noen som har erfaring med kombivogner hvor man får med ulike deler som er kompatible med selve "vognskallet" (sittedel, liggende del og bilstol m.m.)?

Noen som har erfaring med kombivogner hvor man får med ulike deler som er kompatible med selve "vognskallet" (sittedel, liggende del og bilstol m.m.)?
Ja, vi har bare hatt det. Flere Emmaljungaer og en... Var det babyjogger tro? Det var en søskenvogn

Ca alle vogner har understell som kan brukes med en eller stort sett flere merker med bilstoler. Hvis ikke bilstolen kn klikkes rett på, så finnes det adaptere som man kan sette på sånn at du kan feste bilstolen på understellet.

Nå har emmaljunga kommet med en ny versjon som heter sento :angelic: var inne å så på noen videoer og tror jeg er solgt:nailbiting::Heartred

Se på UPPAbaby Vista - utrolig digg med XL kurv under setet og så er den også ganske høy så man slipper å stå så bøyd.

Har en emmaljunga nxt90 til snart to-åringen, og har veldig lyst på bugaboo fox 5.

Ca alle vogner har understell som kan brukes med en eller stort sett flere merker med bilstoler. Hvis ikke bilstolen kn klikkes rett på, så finnes det adaptere som man kan sette på sånn at du kan feste bilstolen på understellet.
Takk for tips! :D Høres veldig kjekt ut med de som kan klikkes rett på.

Har en emmaljunga nxt90 til snart to-åringen, og har veldig lyst på bugaboo fox 5.
Jeg er spent på hvem du er, siden jeg ikke husker nicket ditt og vet om flere des 21 damer som er gravide og kan være i akkurat denne gruppa :hilarious: Jeg vet ikke om alle er her heller da:bag::hilarious:

Vi har en stor og deilig Emmaljunga fra 2012 barnet, brukte den også til minsten :Heartred

Det er “bare” bagdel men den er 97cm i liggemål, høy og god også

Big star supreme heter modellen (dansk) store lufthjul, aldri vært problem med inn og ut av buss, dårlig føre etc

Har også Britax B motion + som har vært lille trilla

Har eldre nxt90 med den store bag-delen de ikke selger lenger. Blir å bruke den nå også, mannen elsket den!

Vi har fire vogner, og trenger neppe noen ny. To Emmaljunga Edge. (ene er kjøpt ny, en godt brukt til barnehagen), en brukt Emmaljunga Scooter og en ikke så god sak i bilen.
Det går til en baby til.

Back
Topp