Vi har hatt både babyjogger city elite (denne har vi enda) og bugaboo donkey. Har veldig lyst på britax smile 5z denne gangen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi har bare hatt det. Flere Emmaljungaer og en... Var det babyjogger tro? Det var en søskenvognNoen som har erfaring med kombivogner hvor man får med ulike deler som er kompatible med selve "vognskallet" (sittedel, liggende del og bilstol m.m.)?
Noen som har erfaring med kombivogner hvor man får med ulike deler som er kompatible med selve "vognskallet" (sittedel, liggende del og bilstol m.m.)?
Ooomg såg den nååå, jeg og er solgtNå har emmaljunga kommet med en ny versjon som heter sentovar inne å så på noen videoer og tror jeg er solgt
![]()
Må begynne å spare
Takk for tips!Ca alle vogner har understell som kan brukes med en eller stort sett flere merker med bilstoler. Hvis ikke bilstolen kn klikkes rett på, så finnes det adaptere som man kan sette på sånn at du kan feste bilstolen på understellet.
Takk for tips!Ja, vi har bare hatt det. Flere Emmaljungaer og en... Var det babyjogger tro? Det var en søskenvogn
Takk for tips!Høres veldig kjekt ut med de som kan klikkes rett på.
Jeg er spent på hvem du er, siden jeg ikke husker nicket ditt og vet om flere des 21 damer som er gravide og kan være i akkurat denne gruppaHar en emmaljunga nxt90 til snart to-åringen, og har veldig lyst på bugaboo fox 5.
Jeg vet ikke om alle er her heller da

Den kan nok minne litt på Big Star i bagdeleb kunne jeg tenke megHar eldre nxt90 med den store bag-delen de ikke selger lenger. Blir å bruke den nå også, mannen elsket den!
Ser veldig lik ut! Vår bagdel het jo supreme da vi kjøpte den så det stemmer nok.Den kan nok minne litt på Big Star i bagdeleb kunne jeg tenke meg
Elsket den digre vognen min og bruker den igjen og det blir en miniminiSer veldig lik ut! Vår bagdel het jo supreme da vi kjøpte den så det stemmer nok.