Barnevogn

Min mann er også 195 cm. Vi var innom Barnas hus for å se på vogn for noen dager siden. Endte opp med å bestille Bugaboo Fox 5 (på tilbud). Lett å justere håndtaket, så den passer fint til både meg og han :)
Vi endte opp med Emmaljunga Sento pro nå på fredag :) likte det kneleddet på håndtaket og at dekkene er litt mer solide da vi bor mer landlig enn sentralt og kommer til å trille mer på ulent underlag sannsynligvis. Tror begge to er veldig gode valg:)
 
Nettopp bestilt emmaljunga sento ergo. Med første hadde vi Uppababy vista, med andre hadde vi Emmaljunga mondial deluxe. Føler dette blir en både smart og behagelig vogn. Uppababy var mest smart og lett, emmaljunga MD var veldig mye comfort.
 
Vi har bestemt oss for Thule Urban Glide 3 (kommer på nyåret)!
Den har jeg sagt til mannen at jeg vil ha også!

Spent på å se den i virkeligheten, og så håper jeg leveringstiden ikke er altfor lang. Sist gang måtte vi ha lånevogn nesten to måneder fordi vogna vi hadde bestilt brukte lang tid og jeg fødte nesten tre uke før termindato.
 
Den har jeg sagt til mannen at jeg vil ha også!

Spent på å se den i virkeligheten, og så håper jeg leveringstiden ikke er altfor lang. Sist gang måtte vi ha lånevogn nesten to måneder fordi vogna vi hadde bestilt brukte lang tid og jeg fødte nesten tre uke før termindato.
Det håper jeg vi slipper! Den skulle visst vært mulig å forhåndsbestille fra januar og de hadde lagt inn en stor bestilling fra Thule :)
 
Den har jeg sagt til mannen at jeg vil ha også!

Spent på å se den i virkeligheten, og så håper jeg leveringstiden ikke er altfor lang. Sist gang måtte vi ha lånevogn nesten to måneder fordi vogna vi hadde bestilt brukte lang tid og jeg fødte nesten tre uke før termindato.
Vet dere om det blir mulig å snu sitte delen på denne varianten ?
 
Vet dere om det blir mulig å snu sitte delen på denne varianten ?
Nei, det kommer ikke til å være mulig! Det er beinbrett på sittedelen, finere/bedre bagdel, bedre kalesje som kan trekkes helt ned og se har flytta på bremsen så man kan lange ut litt når man løper. Pluss to nye farger.
 
Nei, det kommer ikke til å være mulig! Det er beinbrett på sittedelen, finere/bedre bagdel, bedre kalesje som kan trekkes helt ned og se har flytta på bremsen så man kan lange ut litt når man løper. Pluss to nye farger.
Takk for utfyllende svar :) vi vurderer den som vogn nummer 2
 
Jeg har knukket festet på fotbrettet på vår smile 2. Jeg har vært super fornøyd med den, men nå må vi jo ha en ny, hvertfall sportsvogn (finner få brukt av den vi har). Jeg har tenkt at vi kan bruke understellet til den vi har så lenge vi skal bruke bag, etter det så må vi ha en ny. Jeg sikler veldig på bellino, men det ser det ut til at vi må kjøpe full pakke, og jeg finner den kun hos bellino. Er det noen som har sett den i butikk, kjøpt den, testkjørt? Det frister veldig å kjøpe hele pakken, men jeg vet det er unødvendig....
 
Jeg har knukket festet på fotbrettet på vår smile 2. Jeg har vært super fornøyd med den, men nå må vi jo ha en ny, hvertfall sportsvogn (finner få brukt av den vi har). Jeg har tenkt at vi kan bruke understellet til den vi har så lenge vi skal bruke bag, etter det så må vi ha en ny. Jeg sikler veldig på bellino, men det ser det ut til at vi må kjøpe full pakke, og jeg finner den kun hos bellino. Er det noen som har sett den i butikk, kjøpt den, testkjørt? Det frister veldig å kjøpe hele pakken, men jeg vet det er unødvendig....
Bellino skal lanseres i butikk hos Babya :happy: De har vell bare en fysisk butikk enn så lenge, den ligger på Jessheim Storsenter. Så hvis du bor i nærheten så har de lanseringsfest i morgen kl 12:00:smiley-ashamed004:happy:
 
Bellino skal lanseres i butikk hos Babya :happy: De har vell bare en fysisk butikk enn så lenge, den ligger på Jessheim Storsenter. Så hvis du bor i nærheten så har de lanseringsfest i morgen kl 12:00:smiley-ashamed004:happy:
Jeg bor desverre ikke i nærheten. Befinner meg i Bergen, så det kunne vel nesten ikke blitt lengre reisevei
 
Jeg har knukket festet på fotbrettet på vår smile 2. Jeg har vært super fornøyd med den, men nå må vi jo ha en ny, hvertfall sportsvogn (finner få brukt av den vi har). Jeg har tenkt at vi kan bruke understellet til den vi har så lenge vi skal bruke bag, etter det så må vi ha en ny. Jeg sikler veldig på bellino, men det ser det ut til at vi må kjøpe full pakke, og jeg finner den kun hos bellino. Er det noen som har sett den i butikk, kjøpt den, testkjørt? Det frister veldig å kjøpe hele pakken, men jeg vet det er unødvendig....
Synes jeg leste her på forumet at det var noen som var misfornøyd med Bellino, og sendte den i retur.. har du prøvd å søke? Var nok ikke i denne termingruppa.
 
Jeg bestilte Emmaljunga vogn på black friday(selveste fredagen) på barnas hus. Når jeg spurte om leveringstiden, sa de 4-6 uker laughing6 jeg regnte med det vil ta noe lenger tid pga Jul og når jeg så bunke med bestillinger, men ennå ikke hørt noen verdens ting, har noen fått levert vogna si? Godt man har god tid ennå si!
 
Jeg bestilte Emmaljunga vogn på black friday(selveste fredagen) på barnas hus. Når jeg spurte om leveringstiden, sa de 4-6 uker laughing6 jeg regnte med det vil ta noe lenger tid pga Jul og når jeg så bunke med bestillinger, men ennå ikke hørt noen verdens ting, har noen fått levert vogna si? Godt man har god tid ennå si!
Jeg bestilte også Emmaljunga vogn på black friday på varnas hus. Fysisk i butikk. Fikk melding fra butikken 21. des om at vogna var kommet til butikken og klar for å hentes :oops: Ville tatt kontakt med dem!
 
Vi har bugaboo fox 2 fra storesøster, så den må vel snart bygge den om til med kurv igjen :D
 
Back
Topp