Vi hentet vår i romjulen (fikk melding før jul om den var klar)Jeg bestilte Emmaljunga vogn på black friday(selveste fredagen) på barnas hus. Når jeg spurte om leveringstiden, sa de 4-6 ukerjeg regnte med det vil ta noe lenger tid pga Jul og når jeg så bunke med bestillinger, men ennå ikke hørt noen verdens ting, har noen fått levert vogna si? Godt man har god tid ennå si!
jeg regnte med det vil ta noe lenger tid pga Jul og når jeg så bunke med bestillinger, men ennå ikke hørt noen verdens ting, har noen fått levert vogna si? Godt man har god tid ennå si!
Ville helst hatt den i fargen stone, men den får jeg ikke tak i i Norge. Så da blir det svart med fine detaljer i skinn!
3 til storesøster i 2021, så blir til at vi bruker den til lillesøster/lillebror
Hvor så du på den? Kanskje det finnes noen butikker i Norge som har den i fargen vi vil ha
nå har jeg heldigvis grei tid igjen, det er bestilt på nytt og skulle ta rundt 3 nye uker.. så note to myself- hvis det tar for lang tid, er det nok noe galt..
Godt de fant ut av det, men utrolig at det er mulig
Håper du får vogna fort og at du blir fornøyd