Barnevogn

Jeg bestilte Emmaljunga vogn på black friday(selveste fredagen) på barnas hus. Når jeg spurte om leveringstiden, sa de 4-6 uker laughing6 jeg regnte med det vil ta noe lenger tid pga Jul og når jeg så bunke med bestillinger, men ennå ikke hørt noen verdens ting, har noen fått levert vogna si? Godt man har god tid ennå si!
Vi hentet vår i romjulen (fikk melding før jul om den var klar) :)
 
Vi går for Silver Cross Reef! Selv om den har blandede omtaler. Burde sikkert fulgt fornuften og valgt UppaBaby, men S C virker veldig stødig også er den så fin :love017 Ville helst hatt den i fargen stone, men den får jeg ikke tak i i Norge. Så da blir det svart med fine detaljer i skinn!
 
Vi går for Silver Cross Reef! Selv om den har blandede omtaler. Burde sikkert fulgt fornuften og valgt UppaBaby, men S C virker veldig stødig også er den så fin :love017 Ville helst hatt den i fargen stone, men den får jeg ikke tak i i Norge. Så da blir det svart med fine detaljer i skinn!
Den er så fin! Så på den i fargen Earth selv.
Bare skjer ikke at jeg får den opp trappa her hver dag på egenhånd :think005


Etter mye frem og tilbake så endte vi opp med Bugaboo Fox 5
 
Kjøpte Britax Smile 3 til storesøster i 2021, så blir til at vi bruker den til lillesøster/lillebror
 
Den er så fin! Så på den i fargen Earth selv.
Bare skjer ikke at jeg får den opp trappa her hver dag på egenhånd :think005


Etter mye frem og tilbake så endte vi opp med Bugaboo Fox 5
Vi må også få den opp og ned trapper, men tenker at det må gå på et vis :angelic: Hvor så du på den? Kanskje det finnes noen butikker i Norge som har den i fargen vi vil ha :love017

Fox 5 virker også veldig grei, da! Store hjul! Har mange venner som skryter veldig av den :)
 
Noen som vet om hjulpakke til Emmaljunga Sento Pro/max passer til NXT90-vogn fra 2019? Har lyst å bytte til de outdoor-hjulene.
 
Da må jeg reise bort og spør igjen. Ble litt nervøs for at de har rotet bort bestillingen min..
Oppdatering- barnas hus har klart å rote bort, eller sannsynligvis gi vekk min bestilling :laughing002 nå har jeg heldigvis grei tid igjen, det er bestilt på nytt og skulle ta rundt 3 nye uker.. så note to myself- hvis det tar for lang tid, er det nok noe galt..
 
Herlighet.. :schocked028 Godt de fant ut av det, men utrolig at det er mulig:facepalm:
Ja man skulle ikke trodd det.. det som var mest irriterende at dem ymtet mot at jeg var plagsom som ringte, at de har mange bestillinger så jeg måtte være tålmodig, og har du født spurte dem... :flower rare meg som vil ha vogna mi før jeg har født og 2.5 mnd etter bestilling..
 
Ja man skulle ikke trodd det.. det som var mest irriterende at dem ymtet mot at jeg var plagsom som ringte, at de har mange bestillinger så jeg måtte være tålmodig, og har du født spurte dem... :flowerrare meg som vil ha vogna mi før jeg har født og 2.5 mnd etter bestilling..
Håper de beklagde seg når de fant ut at de hadde driti på draget :inpain: Håper du får vogna fort og at du blir fornøyd:love7
 
Håper de beklagde seg når de fant ut at de hadde driti på draget :inpain: Håper du får vogna fort og at du blir fornøyd:love7
Det var veldig snilt sagt. Nei det var ikke mange beklagelser å få, men jeg prøver å tenke at jeg har jo god tid, så det er sånn sett i orden, hadde nok vært en annen vise om jeg faktisk har født eller skulle til :angelic:
 
Vi må også få den opp og ned trapper, men tenker at det må gå på et vis :angelic: Hvor så du på den? Kanskje det finnes noen butikker i Norge som har den i fargen vi vil ha :love017

Fox 5 virker også veldig grei, da! Store hjul! Har mange venner som skryter veldig av den :)
Går helt sikkert veldig fint! Tror egentlig ikke Fox 5 er nevneverdig mye lettere. Vogn og trapp er tungt uansett! :)

Jeg bor utenlands så her har de nok flere farger.. Stone, Earth og sort tror jeg. Sistnevnte er ordentlig stilig den og :D
 
Går helt sikkert veldig fint! Tror egentlig ikke Fox 5 er nevneverdig mye lettere. Vogn og trapp er tungt uansett! :)

Jeg bor utenlands så her har de nok flere farger.. Stone, Earth og sort tror jeg. Sistnevnte er ordentlig stilig den og :D
Heldig! Ser for meg det er mye større utvalg av vogner i utlandet! :love017
 
Thule er sjukt go å gå med . På vinterføre er det som en drøm iforhold til emmaljunga. Godt valg dere har valgt den
 
Lurer på å kjøpe en sånn thulevogn selv, til løping etterhvert. Noen som har erfaring med det? :)
 
Back
Topp