Barnevogn

Vi har uppababy vista v2, men jeg vurderer å selge den for jeg vet ikke om jeg gidder å lagre på alt utstyret, men jeg elsker vogna så vet ikke om den er verdt å bytte ut. Mulig vi bruker den de første 6 mnd så bytter den ut etter det.

En av de tingene jeg elsker mest med den vogna er den svære kurven under. Tro meg, man får bruk for all plassen!
 
Er det noen som er fornøyde med Bugaboo Fox?

Har alltid tenkt at jeg skal ha Emmaljunga, synes de er så fine! Men jeg liker virkelig ikke nx90. Synes tidligere modeller var gode og trille, men den er så stiv og hard. Jeg ble veldig skuffet over vognen da jeg trillet nevøen min i sommer.
Har kun erfaring med bugaboo buffalo, den likte ikke vi noe særlig, sparka borti kurven hele tiden og babybaggen hadde to fester som stakk ut, så den kunne ikke legges flatt.
 
Veldig usikker. Har sett en del på britax smile, men redd hjula foran blir for små
 
Hvor kjøper dere barnevogn? Ser at barnas hus har mange som er utsolgte…
 
Veldig usikker. Har sett en del på britax smile, men redd hjula foran blir for små
De er ikke små, kun hvis det er myyye løs/myk snø, og da drar jeg den i steden for å sku. Det er jo lettere også. Hvis snøen er tettpakket og hard kamp du låse forhjulene om nødvendig, men det har jeg aldri gjort...
 
Vi har en nxt 90-21 modell, så blir å bruke den. Også vurderer jeg å kjøpe en City elite jogger etterhvert da!
 
Har bugaboo fox 3 nå til arvingen og elsker den, blir nok bugaboo tvillingvogn til nurket så kommer i april siden vi får to tette.

Elsker fleksibiliteten og hvor liten den blir
 
Må ha en søskenvogn, men aner ikke hvilken vi skal gå for. Men ellers har vi en Britax smile 3 som vi er kjempefornøyd med(danker ut alle andre lignende vogner jeg har prøvd når det kommer til demping), så i hverdagen så blir nok den mest brukt.
 
Noen som har erfaring med Thule glide-vognen? Trenger noe til snø, slaps og bakker, og som tåler litt terreng i tillegg Eller har tips om andre vogner som takler det.
 
Noen som har erfaring med Thule glide-vognen? Trenger noe til snø, slaps og bakker, og som tåler litt terreng i tillegg Eller har tips om andre vogner som takler det.
Har ikke erfaring med den, men hadde nok hatt den sist gang om det hadde vært valgmulighet for hvilken vei sittedelen kan være.
 
Er sittedelen vendt mot eller fra den som triller?

Med bag så har du babyen vendt mot deg, men sittedelen er kun forovervendt.
Djeg hadde Thule urban glide men byttet til Tfk Mono kombi for å få en vogn med mulighet for å ha babyen vendt mot meg lenger. Der kn du gjøre om bagen til sittedel som er vendt mot deg. Også er den en større sittedel som man bytter til rundt 1,5-2 år som kun er forovervendt.
Den vogna kommer seg frem overalt, like bra på terreng og snø som thule :)
 
Med bag så har du babyen vendt mot deg, men sittedelen er kun forovervendt.
Djeg hadde Thule urban glide men byttet til Tfk Mono kombi for å få en vogn med mulighet for å ha babyen vendt mot meg lenger. Der kn du gjøre om bagen til sittedel som er vendt mot deg. Også er den en større sittedel som man bytter til rundt 1,5-2 år som kun er forovervendt.
Den vogna kommer seg frem overalt, like bra på terreng og snø som thule :)
Hadde den mulig-bagen til TFK på vogna vi hadde for mange år siden, var veldig grei som overgang til sittedel. Trodde det ikke det var noen TFK-vogner lenger, så den må jeg sjekke ut
 
Hadde den mulig-bagen til TFK på vogna vi hadde for mange år siden, var veldig grei som overgang til sittedel. Trodde det ikke det var noen TFK-vogner lenger, så den må jeg sjekke ut

Ja Tfk Mono kombi er en ny modell med bag som kan bli en del større enn multi-x bagen :)
 
Back
Topp