Har dere bestemt dere for hvilken barnevogn dere skal kjøpe? Jeg er fremdeles i tvil. Hvilken anbefaler dere og hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den god i terreng?Blir nok en bugaboo fox 3 på oss. Syntes den er god å trille, pluss lett å få i bilen. Også er den veldig fin da
Det vet jeg ikke Lurer på om de med 3 hjul er best i terreng uten at jeg vet helt sikkert. Blir nok ikke så mye terreng på oss. Asfalt og grus mest, også gleder jeg meg til å ta i bruk bæremeis på fjellturer når hen er stor nok til detEr den god i terreng?
Hvorvidt 3 eller 4 hjul er best i terreng er det uenighet om. Mange føler 3 hjul er mindre stabilt.Det vet jeg ikke Lurer på om de med 3 hjul er best i terreng uten at jeg vet helt sikkert. Blir nok ikke så mye terreng på oss. Asfalt og grus mest, også gleder jeg meg til å ta i bruk bæremeis på fjellturer når hen er stor nok til det
Ja, man må sikkert bare gå å prøve selv å finne ut hva man liker. Som med alt annet er smaken ganske ulik når det kommer til vogner.Hvorvidt 3 eller 4 hjul er best i terreng er det uenighet om. Mange føler 3 hjul er mindre stabilt.
Ja, jeg har nesten aldri brukt 3 hjul, så jeg skal ikke uttale meg om hva som er best, vet bare at de jeg har sett med 3 hjul ikke passer oss pga av andre ønsker, så har ikke sett så nøye på de.Ja, man må sikkert bare gå å prøve selv å finne ut hva man liker. Som med alt annet er smaken ganske ulik når det kommer til vogner.
Vi skal bruke smile 2 fra storebror. Var veldig førnøyd med den og ser ikke poenget med å bytte. Den passet veldig fint i Oslo, litt usikker på hvordan den blir her vi bor nå, men brukte den med lillebror her, men da brukte jeg mest søskenvogna fra tfk.
Hva slags vogn som passer deg er jo også an på hvordan bruken din kommer til å bli. Jeg bor i bakker så savner håndbrems, men er ikke mange vogner med det som passer de andre krav og ønsker vi har.
Tips til god terrengvogn er en med lufthjul. Vi har både bagvogn og sportsvogn med lufthjul og vi har gått mye i skogen. Det har vært veldig behagelig.Er den god i terreng?
Sikler på emmaljunga nxt 90 outdoor Blir å trille i all slags terreng.
Samma her, å så forelska mg i grønn fargenJeg også! Syns den er skikkelig fin! Har prøvetrillet litt også, og syns den virker veldig bra!
Den så også veldig stabil og god ut! Godt poeng med at den er god på snøVi hadde denne som sportsvogn med storebror. Den var super å trille i skogen med. Vi går mye i terreng, og denne hoppet fint over røttene. God på snø også. Det finnes bag til den også, men vi hadde en annen bagvogn, så vi trengte bare sittedelen. Vis vedlegget 380705