Barnevogn

Er du fornøyd? Den blir ikke så stor sammenslått?
Jeg er fornøyd :) denne vognen er jo best på asfalt, men går fint og trille på grus ( da er det best å låse fram hjula) ikke god på snø (men det er det vell ikke mange vogner som er). Jeg bor i nærheten av Stavanger så vi har ikke så mye snø her. Nå har ikke jeg så mange vogner å sammenligne med når det gjelder størrelse sammenslått :hilarious: Men ikke kjempe svær, vi har også hat den liggende på siden i bilen men da må vi ta av hjula. Liker godt at du kan legge den sammen med sportsdelene på :) vogne er heller ikke så tung å ta ut å inn av bil :) Liker også at det er stor plass under vogna :) Anbefaler og gå i butikk og se på vogna, prøv og legg den sammen selv og se.:)
 
Vi har en Stokke Trailz fra forrige svangerskap. Veldig fornøyd med den, men kommer til å supplere med en babyjogger mini eller elite for byturer etc når minstemann er forbi bagdelperioden.
 
Jeg leste en del tester fra i år og ifjor. Landet til slutt på Bugaboo Fox, testkjørte den i butikken og både mannen og jeg likte den svært godt mtp hjulene og høyden. Bestille vognen for 2 dager siden og gleder meg veldig til vi får den
 
Hei! Noen som har noen meninger om Bugaboo fox vs. buffalo? Har noen venner som er veldig fornøyd med sistnevnte og vurderer å kjøpe brukt på Finn - litt billigere enn Foxen også ser jeg :) Samtidig havner jo Fox på topp i masse tester, er veldig lett osv. Og siden Buffalo er ute av produksjon, kan det kanskje bli vanskelig å få tak i nye deler dersom noe ryker? Noen som har erfaring? Første barn her, så ganske clueless :p
 
Jeg leste en del tester fra i år og ifjor. Landet til slutt på Bugaboo Fox, testkjørte den i butikken og både mannen og jeg likte den svært godt mtp hjulene og høyden. Bestille vognen for 2 dager siden og gleder meg veldig til vi får den
Vi kjøpte også bugaboo fox 2, virker som en kjempe god vogn. Lettkjørt og smarte hjul!
 
Noen som har erfaringer med Cybex Priam?

Har ingen erfaring med den nyeste modellen som jeg vet er veldig annerledes enn de tidligere, men vi har hatt to Cybex Priam vogner.

Vi hadde en 2017/2018-modell og vi elsket den virkelig. Den var utrolig god å trille og manøvrere, kjempelett å legge sammen, sportsdelen kunne veldig enkelt snus ved behov og den kunne legges helt flat. Det eneste minuset er at håndtaket ble ødelagt etter ca. 2 års bruk. Da hadde vi riktig nok brukt vogna ekstremt mye, også på skogsstier og i terreng som den nok ikke var helt beregnet for å brukes i.

Vi kjøpte en brukt 2015-modell for å ha som sovevogn i bhg. Det understellet er litt annerledes, det har bittelitt dårligere demping og håndtaket er bevegelig dvs. det gir noe etter når du dytter vognen noe jeg synes føltes litt feil i begynnelsen, men jeg ble raskt vant til det. Det er enkelte små detaljer på selve sportsdelen som er litt smartere på den neste modellen, men alt i alt har vi vært fornøyd med denne også.

Begge vognene vi har hatt har hatt såkalt lux-sete og all terrain hjul. Det finnes en annen litt enklere sportsdel og to andre typer hjul til de eldre Cybex Priam modellene, det kan kanskje være greit å vite hvis man skal kjøpe brukt.
 
Har ingen erfaring med den nyeste modellen som jeg vet er veldig annerledes enn de tidligere, men vi har hatt to Cybex Priam vogner.

Vi hadde en 2017/2018-modell og vi elsket den virkelig. Den var utrolig god å trille og manøvrere, kjempelett å legge sammen, sportsdelen kunne veldig enkelt snus ved behov og den kunne legges helt flat. Det eneste minuset er at håndtaket ble ødelagt etter ca. 2 års bruk. Da hadde vi riktig nok brukt vogna ekstremt mye, også på skogsstier og i terreng som den nok ikke var helt beregnet for å brukes i.

Vi kjøpte en brukt 2015-modell for å ha som sovevogn i bhg. Det understellet er litt annerledes, det har bittelitt dårligere demping og håndtaket er bevegelig dvs. det gir noe etter når du dytter vognen noe jeg synes føltes litt feil i begynnelsen, men jeg ble raskt vant til det. Det er enkelte små detaljer på selve sportsdelen som er litt smartere på den neste modellen, men alt i alt har vi vært fornøyd med denne også.

Begge vognene vi har hatt har hatt såkalt lux-sete og all terrain hjul. Det finnes en annen litt enklere sportsdel og to andre typer hjul til de eldre Cybex Priam modellene, det kan kanskje være greit å vite hvis man skal kjøpe brukt.

Tusen takk for utfyllende svar
 
Her ble det TFK Mono Combi Air duovogn. Ville ha en vogn som er fin i terreng, men samtidig ønsket jeg å kunne rotere sittedelen mot meg - de fleste andre vogner med tre hjul har ikke den muligheten så vidt jeg kunne se. Kommer i posten denne uken så veldig spent :woot:
 
Her ble det TFK Mono Combi Air duovogn. Ville ha en vogn som er fin i terreng, men samtidig ønsket jeg å kunne rotere sittedelen mot meg - de fleste andre vogner med tre hjul har ikke den muligheten så vidt jeg kunne se. Kommer i posten denne uken så veldig spent :woot:


Jeg har kjøpt denne jeg også! Tror den blir bra! :)
 
Her blir det babyjogger City elite. Skiftet ut gigantdoningen Emmaljunga Edge med noe som vi faktisk har plass til i bilen:hilarious:
 
Back
Topp