Barnevogn

Hadde Simo Kombi til førstemann, TFK Joggster Twist til andremann, og vurderer Stokke Trailz denne gangen.

Kjempefornøyd med Simo, mem kunne tenkt meg litt bedre fremkommelighet på butikker osv. Derfor endte vi opp med 3-hjuling neste gang, men syns den ble veldig ustødig når vi gikk tur på grusvei osv.. Knallgod i butikker:p

Tenker derfor at Trailz må passe oss perfekt, siden dem har 4 hjul og er stødig sådan, men fortsatt god fremkommelighet på butikk osv pga svingbare forhjul. Dessuten ønsker vi en høy vogn, da vi begge er nokså høye.
Ble dog litt betenkt pga det Augustinaen skrev ang sportsdelen og sittestillinger, samt bånd mellom beina.. :bored:
 
Hadde Simo Kombi til førstemann, TFK Joggster Twist til andremann, og vurderer Stokke Trailz denne gangen.

Kjempefornøyd med Simo, mem kunne tenkt meg litt bedre fremkommelighet på butikker osv. Derfor endte vi opp med 3-hjuling neste gang, men syns den ble veldig ustødig når vi gikk tur på grusvei osv.. Knallgod i butikker:p

Tenker derfor at Trailz må passe oss perfekt, siden dem har 4 hjul og er stødig sådan, men fortsatt god fremkommelighet på butikk osv pga svingbare forhjul. Dessuten ønsker vi en høy vogn, da vi begge er nokså høye.
Ble dog litt betenkt pga det Augustinaen skrev ang sportsdelen og sittestillinger, samt bånd mellom beina.. :bored:

Veldig mange er fornøyd med Stokke, så kan hende det er jeg som er sær :p
Kanskje du kjenner noen med vogna, så kan du se nærmere på den med barn i :)
 
Takk for svar :happy: vi hadde en trille til yngstemann fra Britax.. og den syns jeg var skikkelig dårlig .. så vært litt skeptisk til det merket når det gjelder vogn.. men de har jo sikkert gode vogner de og.. en vanlig vogn betaler man jo mye mer for:happy: ligg gjerne ut pro-con listen din når du har laget den, om du vil delexsmile9:Heartred

Kan svare på denne nå; jeg kommer IKKE til å kjøpe en Britax Smiile 3! Vi har solgt ca 10 av dem etter at vi fikk dem inn i butikken, 6 har kommet tilbake med feil vi har måttet ordne! :eek: Vet ikke hva Britax har gjort, men jommen har kvaliteten falt fra Smiile 2 til Smiile 3!
 
Kan svare på denne nå; jeg kommer IKKE til å kjøpe en Britax Smiile 3! Vi har solgt ca 10 av dem etter at vi fikk dem inn i butikken, 6 har kommet tilbake med feil vi har måttet ordne! :eek: Vet ikke hva Britax har gjort, men jommen har kvaliteten falt fra Smiile 2 til Smiile 3!
Siden vi åpenbart har fagfolk her ☺️: vet du om bag og sportsdel til nxt90F passer på nxt60 understell? Tror vi uansett må ha nytt nå...
 
Noen som kommer til å kjøpe søskenvogn? Min lille er 1,5 år når det kommer en liten baby i januar. Han vil ikke sove noen annen plass enn i vogn på dagtid. Vi har emmaljunga nxt90f outdoor fra før, og er kjempe fornøyd med den. Vi bor på landet, så er ikke avhengig av ei lita vogn som må passe på kjøpesenter og kafé. Men jeg lurer på om jeg må ha søskenvogn? Noen som har erfaring med søskenvogn? Hva skal man eventuelt se etter da?
 
Er egentlig rimelig fornøyd med britax smile som vi har brukt til vår første. Særlig med tanke på pris!
Men klarer ikke la være å sikle over stokke sine etter jeg fikk prøve en. Mannen nekter å kjøpe ny, vurderer å se etter brukt hehe:hilarious:
 
Noen som kommer til å kjøpe søskenvogn? Min lille er 1,5 år når det kommer en liten baby i januar. Han vil ikke sove noen annen plass enn i vogn på dagtid. Vi har emmaljunga nxt90f outdoor fra før, og er kjempe fornøyd med den. Vi bor på landet, så er ikke avhengig av ei lita vogn som må passe på kjøpesenter og kafé. Men jeg lurer på om jeg må ha søskenvogn? Noen som har erfaring med søskenvogn? Hva skal man eventuelt se etter da?

Med så liten aldersforskjell ville jeg absolutt hatt søskenvogn. Mellom våre blir det 2,5 og ikke like aktuelt, selv om jeg tror jeg vil savne det av og til. Jeg har sett på bugaboo donkey, siden den kan brukes både som singelvogn og dobbel. Så får man alt i en vogn :)
 
Jeg hadde først veldig lyst på Britax smile, men nå heller jeg mer mot Stokke trailz (tror jeg det var) siden bagdelen sitter så høyt. Jeg er ganske høy (182 cm), og synes den vogna virket veldig god til min høyde :)
Den er litt stor og klumpete, men ja, den er jo høy :love017
 
Kan svare på denne nå; jeg kommer IKKE til å kjøpe en Britax Smiile 3! Vi har solgt ca 10 av dem etter at vi fikk dem inn i butikken, 6 har kommet tilbake med feil vi har måttet ordne! :eek: Vet ikke hva Britax har gjort, men jommen har kvaliteten falt fra Smiile 2 til Smiile 3!

Blir det emmaljunga På deg da:happy:? Må gå å prøve litt en dag.. alltid likt emmaljunga sine, føler de er så stødig og god;)
Har prøvd litt vogner på jobb (i barnehage). Eneste jeg vet jeg ikke vil ha Stokke, de syns jeg har grusom sportsdel..

vi har litt liten bil, også er vi som triller 181 og 187 høy, så må ha en vogn som ikke gjør at vi ser ut som kjemper :D så skrik ut om du har noen fler tips :Heartred
 
Vurderer bugaboo fox 2 hvis jeg skal kjøpe helt ny. Blir det kjøpt brukt kjøper vi Bugaboo fox :happy:
 
Har bugaboo buffalo og er utrolig fornøyd !:)
Tenker å få tak i understellet til en søskenvogn og en ramme til bagdelen.. kanskje :) storebror blir rett over 2 år når lille blir født, og sover kun i vogn på dagtid :)
 
Jeg hadde først veldig lyst på Britax smile, men nå heller jeg mer mot Stokke trailz (tror jeg det var) siden bagdelen sitter så høyt. Jeg er ganske høy (182 cm), og synes den vogna virket veldig god til min høyde :)
Den er litt stor og klumpete, men ja, den er jo høy :love017
Helt enig med deg! Vi er begge over 180 her også og forelsket oss helt i Stokke trailz når vi var å tittet litt i babybutikk forrige uke! :love7
 
Jeg har veldig lyst på stokke beat, den var så liten og nett, samtidig som det så ut som bebis ville ha god plass ❤️ Eneste jeg tenker litt på er de små hjulene, siden vi får vinterbaby ... vi skulle egentlig ha stokke trailz, men den var jo geeeedigen :eek: trodde den var mye mindre. Syns også den var veldig tung og stor å håndtere...
 
Vi hadde en mondial duo til de to første, forferdelig tung og stor vogn. Denne gangen blir det nok en mindre og lettere.. Men likte godt adapter så jeg kunne ha bilsetet på understellet om de hadde sovnet i bilen:)
 
Vi har hatt Edge duo før og bagdelen er veldig fin og lun, i tillegg til at den er romslig. Jeg synes derimot at den er stor og tung så jeg tror jeg blir å bytte når bebis begynner å bruke sportsdelen. Har tenkt litt på Stokke Trailz og Bugaboo fox, men usikker. Synes også baby jogger er veldig lett og praktisk:)
 
Blir det emmaljunga På deg da:happy:? Må gå å prøve litt en dag.. alltid likt emmaljunga sine, føler de er så stødig og god;)
Har prøvd litt vogner på jobb (i barnehage). Eneste jeg vet jeg ikke vil ha Stokke, de syns jeg har grusom sportsdel..

vi har litt liten bil, også er vi som triller 181 og 187 høy, så må ha en vogn som ikke gjør at vi ser ut som kjemper :D så skrik ut om du har noen fler tips :Heartred

Yes, da blir det Emmaljunga NXT90 på meg
NXT90 er fin og liten med tanke på liten bil, går an å prøve den Ellers er det jo Edge duo, men den igjen tar mer plass i bilen...
 
Jeg har så lyst på en barnevogn som ser litt gammeldags ut, men helst med gode hjul som kan brukes om vinteren. :shy: Men så klart, heller en praktisk vogn over en fin en. Synes bare de gamle vognene ser så søte ut. :hilarious:

Blir nok å kjøpe en del over Finn eller Facebook, ser at mange selger eller gir bort ganske nye ting der.
 
Vi skal ha Babyjogger City Elite 2. Veldig fin vogn som er god å trille på alle underlag. Sportsdelen er stor, så barnet har god plass, samt stor handlekurv nederst. Den er enkel å legge sammen, bare dra i et håndtak så er det gjort. Store fine hjul, som også gjør det til en god løpevogn samt god demping. Kjenner mange som har skrytt masse av denne vognen
 
  • Liker
Reactions: HCS
Back
Topp