Barnevogn

Jeg har prøvd flere modeller fra Emmaljunga, samt Babyjogger City Elite og nå har vi Bugaboo fox :angelic: jeg er desidert mest fornøyde med sistnevnte, den har stor og god bag, sittedelen har bra størrelse og vår 2 åring har fortsatt masse plass. I tillegg er den så lett i vekt og tar liten plass i bil. Har siklet på Stokke Trailz selv, men utifra hva jeg har lest så veier den en god del mer, så det er uaktuelt. Eneste minuset er at den ikke er så lett å trille i nysnø, om det ikke er måkt, men da får man heller droppe trilleturer de verste dagene :)
 
Kjøpte Trailz når bi fikk førstemann. Synes den var ypperlig til både asfalt, skog/ulendt, snø og senter. I tillegg veldig enkel å legge med/sette opp! Kommer til å bruke den denne gangen også:happy:
 
  • Liker
Reactions: mei
Kjøpte Trailz når bi fikk førstemann. Synes den var ypperlig til både asfalt, skog/ulendt, snø og senter. I tillegg veldig enkel å legge med/sette opp! Kommer til å bruke den denne gangen også:happy:
Var den god på store mengder snø? Her vi bor kan det bli helt insane mengder snø jan-mars:sour:
 
  • Liker
Reactions: mei
Vi skal ha bugaboo :hilarious: angra så på at jeg ikke hadde den sist. Og kjenner flere som har hatt den og er så fornøyd. Også prøvelånt den ved barnepass et par ganger og synes den er så fin. Vi har ikke bil så trenger en som er lett og så praktisk at bagdelen faktisk blir flat sammenlagt. Det er så praktisk mtp reise når vi må ha med bagdelen og bilsete. Husker det tok litt plass med emmaljungaen vi hadde for 7 år siden :D begynner vel å kikke og prøve i butikk om jeg kommer til 13 eller 14 uker :smiley-bounce016
 
Vi skal ha bugaboo :hilarious: angra så på at jeg ikke hadde den sist. Og kjenner flere som har hatt den og er så fornøyd. Også prøvelånt den ved barnepass et par ganger og synes den er så fin. Vi har ikke bil så trenger en som er lett og så praktisk at bagdelen faktisk blir flat sammenlagt. Det er så praktisk mtp reise når vi må ha med bagdelen og bilsete. Husker det tok litt plass med emmaljungaen vi hadde for 7 år siden :D begynner vel å kikke og prøve i butikk om jeg kommer til 13 eller 14 uker :smiley-bounce016
Har hørt at den er litt lav, er 170 cm selv, så sto å vippa mellom den og trailz, klarer liksom ikke å konkludere med noe :hilarious: hvordan syns du høyden er på den? :happy:
 
Vil bare tipse om at det finns et hav av gode vogner der ute som ikke er bugaboo og Stokke :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: mei
Vil bare tipse om at det finns et hav av gode vogner der ute som ikke er bugaboo og Stokke :hilarious:
Skjønner godt at de er mest populære :p Har sett på masse, men liker ikke noen av de andre spesielt mye :hilarious:
 
Skjønner godt at de er mest populære :p Har sett på masse, men liker ikke noen av de andre spesielt mye :hilarious:
Haha, eg liker ikkje bugaboo:shy::hilarious: Stokke trailz har eg ikkje prøvd, men lest mykje bra om den, utenom at den tar plass i bilen.
 
Kom gjerne med eksempler :D
Aldri kjøpt vogn før, og det er en kjempe jungel!
Uppababy vista ønsker eg meg, men det er på grunn av at den kan gjerast om til søskenvogn og er ein god vogn, men ikkje så kjent i Norge. Også har du babyjogger city premier og elite som mange elsker, har premier selv. Thule urban glide skal visst også være helt himmelsk å trille. Britax har et par gode modeller som også er populære blant vognentusiaster :hilarious: finnes grupper på face for alt om dagen :hilarious:
 
Uppababy vista ønsker eg meg, men det er på grunn av at den kan gjerast om til søskenvogn og er ein god vogn, men ikkje så kjent i Norge. Også har du babyjogger city premier og elite som mange elsker, har premier selv. Thule urban glide skal visst også være helt himmelsk å trille. Britax har et par gode modeller som også er populære blant vognentusiaster :hilarious: finnes grupper på face for alt om dagen :hilarious:
Jeg har sett litt på TFK-vognene, blant annet fordi de har håndbrems. Men er litt usikker på trehjuling, altså!
 
Jeg har sett litt på TFK-vognene, blant annet fordi de har håndbrems. Men er litt usikker på trehjuling, altså!
Har 2 Veninner med tfk som har vert kjempefornøyd, de liker å gå i terreng, å det er den super til. Veldig stabile
 
Har hørt at den er litt lav, er 170 cm selv, så sto å vippa mellom den og trailz, klarer liksom ikke å konkludere med noe :hilarious: hvordan syns du høyden er på den? :happy:
Jeg er 1,75 og synes den var super. Teleskop håndtaket er jo genialt. Nå var ikke jeg så mye inn og ut av bagen da, men synes den virka veldig bra. :happy:
 
  • Liker
Reactions: mei
Har 2 Veninner med tfk som har vert kjempefornøyd, de liker å gå i terreng, å det er den super til. Veldig stabile
Ja, de er med i gamet altså. Vet ikke hvor mye terreng vi kommer til å gå i da, men det kan fort bli noen turer i flisløyper for eksempel. Og da er det vel greiest med store hjul.
 
Vi har en TFK Joggster Twist, veldig fornøyd med den, sånn utenom at den er så sinnsykt lang! Kan ikke gå med den på kjøpesenter feks, for man klarer ikke svingene :smiley-ashamed004
Genial med innebygde trekk!
Men jeg er ingen fan av den, så den står i bhg og blir brukt som sovevogn.

Babyjogger City Elite bruker vi til daglig hjemme, veldig god sovevogn, lett å kjøre, lett å pakke sammen og nett.

Babyvogna vi hadde til storebror kommer til å bli brukt nå også. Det er en dansk vogn som jeg kjøpte brukt på finn.
Heter Trille Hippa Light og er helt magisk på alle måter! Den er høy, det er 2 babybagger, de er svære og det er fantastiske dekk!! xsmile9
 
  • Liker
Reactions: mei
Vi har Emmaljunga Edge Duo med Chrome Classic understell fra førstemann, som vi skal bruke denne gangen også. Elsker den vogna! Den tar nesten hele bagasjerommet, men vi har blitt knallgode på tetrispakking :D Bagdelen er stor og god, brukte den til 10 måneder forrige gang. Har også en Babyjogger City Tour som vi har brukt som bilvogn/ferievogn da ungen ble litt større.
 
  • Liker
Reactions: mei
Eg har faktisk en stor simo vogn! Haha føler meg litt utdatert når eg ser alle disse moderne vognene. Men eg syntes den var supergod! Så god å trille på all slags føre. Ja litt stor og den gang hadde eg en Bmw 1 serie og den tok hele bagasjerommet men alt går:D
 
Eg har faktisk en stor simo vogn! Haha føler meg litt utdatert når eg ser alle disse moderne vognene. Men eg syntes den var supergod! Så god å trille på all slags føre. Ja litt stor og den gang hadde eg en Bmw 1 serie og den tok hele bagasjerommet men alt går:D
Jeg har hatt simo til sovevogn til begge mine, men ville aldri hatt som hovedvogn. Er så diger :hilarious: men fantastisk til vugging og soving.
 
Back
Topp