Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KanskjeKanskje de må være så lave, hvis de er så lette? Få tyngden nærmere bakken, liksom? Men kjedelig er det, de er jo veldig fine!
Vanskelig med barnevogner altså
Forrige gang hadde jeg en Emmaljunga edge duo, var veldig fornøyd med den. Bortsett fra hjulene, lufthjul ble irriterende ganske fort. Men det er 11 år siden og det kan være store forskjeller fra da til nå. Kunne likevel tenkt meg til en litt mindre vogn denne gangen, selv om vi har stor bil og plass til det vi måtte ønske. Men til syvende og sist handler det nok mest om å finne en som funker for både meg og mannen da det er ganske stor høydeforskjell mellom oss. Gleder meg skikkelig til vi skal ut i butikkene og prøve lovte mannen å vente til vi rundet 12 uker før jeg begynte å «mase» om vogn.. en uke gjenstår
Blir nok «stamkunde» i babybutikkene fra mandag 18.mai Tipper mannen ikke ser den kommeHar også fått med mannen på rundt ukr 12 kan vi starte å kikke! 2 uker her - la de gå fort
Noen som har testet Easywalker Harvey 2? Jeg vil helst ha Stokke trailz, men dersom jeg ikke finner den brukt i god stand vurderer jeg den førstnevnte
Min mann er 2.01 og vi har bugaboo buffalo uuuten problem. Mannen elsker teleskophåndtaket da han kommer langt nok bort fra understellet til å ikke sparke borti når han går. Bagdelen er lav på bugaboo ja - men sportsdelen er høyere enn for eksempel emmaljunga nxt.Jeg er ikke så høy selv, men leste en plass en som skrev at hun var 165 cm høy, og syns den var lav. Men samtidig liker jeg fleksibiliteten som det ser ut til at Bugaboo Donkey har. Men igjen, hvis den blir for lav til noen rett over 1,60, så er den i alle fall for lav for mannen på 1,80..
Kanskje jeg må sjekke ut Stokke Trailz. Emmaljunga ser også fin ut, men den ser litt stor ut sammenslått. Vi har ikke så stor bil, og får ikke byttet den ut før i 2022..
Syns og den er veldig finJeg skal ha Stokke trailz! Elsker utseende og høyden på den vogna Har flere venninner som har den og er kjempe fornøyd
Vanskelig med barnevogner altså
Forrige gang hadde jeg en Emmaljunga edge duo, var veldig fornøyd med den. Bortsett fra hjulene, lufthjul ble irriterende ganske fort. Men det er 11 år siden og det kan være store forskjeller fra da til nå. Kunne likevel tenkt meg til en litt mindre vogn denne gangen, selv om vi har stor bil og plass til det vi måtte ønske. Men til syvende og sist handler det nok mest om å finne en som funker for både meg og mannen da det er ganske stor høydeforskjell mellom oss. Gleder meg skikkelig til vi skal ut i butikkene og prøve lovte mannen å vente til vi rundet 12 uker før jeg begynte å «mase» om vogn.. en uke gjenstår
Klarer ikke bestemme meg jeg har lyst å kjøpe brukt da, hvis vi finner noeNå er jeg ganske sikker på Stokke igjen Er så gira på å kjøpe
Synes de lekket mye luft, men ja altså dette er jo 11 år siden. De kan jo være knallbra nå Kan jo ha vært noe feil med hjula på vogna jeg hadde også, men den var jo helt ny så jeg tror ikke dethvordan ble lufthjulene irriterende? Blir vognen vanskeligere å manøvrere? Jeg har lite peiling vi har grus i innkjørselen og bor i en enden av en stikkvei med grus. Ser for meg at luftspenn blir litt som å trille sykkelen på grusen?
Jeg skulle gjerne hatt flereKlarer ikke bestemme meg jeg har lyst å kjøpe brukt da, hvis vi finner noe
Ja ikke sant skal ikke være lett det herJeg skulle gjerne hatt flere
Har ikke nok penger eller plass til det
Og når vi har bestemt vogn må vi velge farge også så mange valg!
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare Da skal jeg hvertfall dra på barnas hus og prøve densniker fra desember 19
jeg har easywalker harvey 2. Bor i nord. Jeg har ingen vogn å sammenligne med. Men vi er superfornøyde med vogna. Bruker enda bare bagdelen, men gleder meg til å gå over til sportsdelen. Vogna er høyere enn bugaboo men ikke like høy som trailz, dersom du kjøper med høydeadapter (koster vel 349). Vogna er lett, 12 kg med sportsdel, liten sammenlagt (passer fint i baggasjerommet til en Renault clio, størrelse med en golf). Sportsdel kan vendes begge veier ++ masse mer. Mannen er også veldig glad i vogna og liker at den er lett, nett men samtidig fin høyde slik at barnet kommer godt opp
Men det er mange flotte vogner der ute å velge i, vanskelig å velge lykke til.
PS; vogna er jevnlig på tilbud på barnas hus, vi fikk komplett vogn for 6500.