Barnevogn

Delulu

Betatt av forumet
Hvilken barnevogn ser du på? Eller har du kanskje fra før eller kjøpt allerede?:joyful:
Sitter her å grubler på hjul av alle ting, bor litt landlig og det kan bli mye snø her i desember-mars, hvilken hjul foretrekker du på vinterføre? :p
 
Vi har Stokke trailz. Fornøyd, men skulle hatt luftdekk på de verste vinterdager (er lite snø her vi bor). Usikker på om vi må ha søskenvogn til vinteren :rolleyes:
 
Har babyjogger city premier og veldig fornøyd. Om eg skulle hatt annen hadde det blitt uppababy vista
 
Kikker på emmaljunga egde duo! Synes den er såå fin:rolleyes:
Men jeg aner jo ikle hvordan den er i bruk, det er jo veldig forskjellig hva folk synes er bra for dem!
 
Jeg liker veldig godt utseendet til Bugaboo-vognene, men syns de ser veldig lave ut. Må vel teste ut litt forskjellig.
 
Jeg liker veldig godt utseendet til Bugaboo-vognene, men syns de ser veldig lave ut. Må vel teste ut litt forskjellig.
Jeg hadde egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men det er noe med Bugaboo! Har egentlig mer lyst på det nå, men enig i at de er lave. Høyden er det jeg liker best på Trailz. Så jeg er litt usikker
 
Jeg hadde egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men det er noe med Bugaboo! Har egentlig mer lyst på det nå, men enig i at de er lave. Høyden er det jeg liker best på Trailz. Så jeg er litt usikker
Jeg er ikke så høy selv, men leste en plass en som skrev at hun var 165 cm høy, og syns den var lav. Men samtidig liker jeg fleksibiliteten som det ser ut til at Bugaboo Donkey har. Men igjen, hvis den blir for lav til noen rett over 1,60, så er den i alle fall for lav for mannen på 1,80..

Kanskje jeg må sjekke ut Stokke Trailz. Emmaljunga ser også fin ut, men den ser litt stor ut sammenslått. Vi har ikke så stor bil, og får ikke byttet den ut før i 2022..
 
Jeg er ikke så høy selv, men leste en plass en som skrev at hun var 165 cm høy, og syns den var lav. Men samtidig liker jeg fleksibiliteten som det ser ut til at Bugaboo Donkey har. Men igjen, hvis den blir for lav til noen rett over 1,60, så er den i alle fall for lav for mannen på 1,80..

Kanskje jeg må sjekke ut Stokke Trailz. Emmaljunga ser også fin ut, men den ser litt stor ut sammenslått. Vi har ikke så stor bil, og får ikke byttet den ut før i 2022..
Trailz er stor også
 
  • Liker
Reactions: mei
Jeg er ikke så høy selv, men leste en plass en som skrev at hun var 165 cm høy, og syns den var lav. Men samtidig liker jeg fleksibiliteten som det ser ut til at Bugaboo Donkey har. Men igjen, hvis den blir for lav til noen rett over 1,60, så er den i alle fall for lav for mannen på 1,80..

Kanskje jeg må sjekke ut Stokke Trailz. Emmaljunga ser også fin ut, men den ser litt stor ut sammenslått. Vi har ikke så stor bil, og får ikke byttet den ut før i 2022..
Det jeg liker med Bugaboo er at de ser så små og lette ut. Hadde vært perfekt om de var litt høyere. Vi er begge over 180. Men jeg har prøvd Donkey med sittedelen, og synes ikke den virket så lav. Kanskje det mest er liggedelen?
 
Last edited:
Jeg skal ha Stokke trailz! Elsker utseende og høyden på den vogna:) Har flere venninner som har den og er kjempe fornøyd
 
Det jeg liker med Bugaboo er at de ser så små og lette ut. Hadde vært perfekt om de var litt høyere. Vi er begge over 180. Men jeg har prøvd Donkey med sittedelen, og synes ikke den virket så lav. Kanskje det mest er liggedelen?
Liggedelen er kjempelav, må bøye deg skikkelig for å ta ut og inn ungen. Eg er berre 165cm å må bøye meg
 
Liggedelen er kjempelav, må bøye deg skikkelig for å ta ut og inn ungen. Eg er berre 165cm å må bøye meg
Hm, da husker jeg sikkert feil. Får se litt på det i butikk :)
 
Gleder meg sikkelig til å prøve vogner i butikk! Ser for meg det som et av høydepunktene når det gjelder shopping :hilarious:
 
Jeg har bare hatt emmaljunga og babyjogger city elite. Er mest fornøyd med sistnevnte! Emmaljungaen var skikkelig tung å trille generelt, MEN den var bedre på snøføre! :)
 
Jeg har bare hatt emmaljunga og babyjogger city elite. Er mest fornøyd med sistnevnte! Emmaljungaen var skikkelig tung å trille generelt, MEN den var bedre på snøføre! :)

Hvilken type hadde du da? Av emmaljunga?:happy:
Hører flere sier de er tunge, men solide!
 
Hvilken type hadde du da? Av emmaljunga?:happy:
Hører flere sier de er tunge, men solide!

jeg husker ikke :p den var fra 2011/2012, kjøpte brukt. Men hele understellet var i aluminium tror jeg, å det var faste hjul. Ikke 2 vanlige og 2 små foran som er på de fleste emmaljungaene i dag. Solide er de! :)
 
Hm, da husker jeg sikkert feil. Får se litt på det i butikk :)
Kanskje de må være så lave, hvis de er så lette? Få tyngden nærmere bakken, liksom? :confused005 Men kjedelig er det, de er jo veldig fine!
 
Back
Topp