Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men det er noe med Bugaboo! Har egentlig mer lyst på det nå, men enig i at de er lave. Høyden er det jeg liker best på Trailz. Så jeg er litt usikkerJeg liker veldig godt utseendet til Bugaboo-vognene, men syns de ser veldig lave ut. Må vel teste ut litt forskjellig.
Jeg er ikke så høy selv, men leste en plass en som skrev at hun var 165 cm høy, og syns den var lav. Men samtidig liker jeg fleksibiliteten som det ser ut til at Bugaboo Donkey har. Men igjen, hvis den blir for lav til noen rett over 1,60, så er den i alle fall for lav for mannen på 1,80..Jeg hadde egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men det er noe med Bugaboo! Har egentlig mer lyst på det nå, men enig i at de er lave. Høyden er det jeg liker best på Trailz. Så jeg er litt usikker
Trailz er stor ogsåJeg er ikke så høy selv, men leste en plass en som skrev at hun var 165 cm høy, og syns den var lav. Men samtidig liker jeg fleksibiliteten som det ser ut til at Bugaboo Donkey har. Men igjen, hvis den blir for lav til noen rett over 1,60, så er den i alle fall for lav for mannen på 1,80..
Kanskje jeg må sjekke ut Stokke Trailz. Emmaljunga ser også fin ut, men den ser litt stor ut sammenslått. Vi har ikke så stor bil, og får ikke byttet den ut før i 2022..
Hm! Vi har en Leaf, og den har ok bagasjerom, men det er ikke WV Touran liksom.Trailz er stor også
Det jeg liker med Bugaboo er at de ser så små og lette ut. Hadde vært perfekt om de var litt høyere. Vi er begge over 180. Men jeg har prøvd Donkey med sittedelen, og synes ikke den virket så lav. Kanskje det mest er liggedelen?Jeg er ikke så høy selv, men leste en plass en som skrev at hun var 165 cm høy, og syns den var lav. Men samtidig liker jeg fleksibiliteten som det ser ut til at Bugaboo Donkey har. Men igjen, hvis den blir for lav til noen rett over 1,60, så er den i alle fall for lav for mannen på 1,80..
Kanskje jeg må sjekke ut Stokke Trailz. Emmaljunga ser også fin ut, men den ser litt stor ut sammenslått. Vi har ikke så stor bil, og får ikke byttet den ut før i 2022..
Liggedelen er kjempelav, må bøye deg skikkelig for å ta ut og inn ungen. Eg er berre 165cm å må bøye megDet jeg liker med Bugaboo er at de ser så små og lette ut. Hadde vært perfekt om de var litt høyere. Vi er begge over 180. Men jeg har prøvd Donkey med sittedelen, og synes ikke den virket så lav. Kanskje det mest er liggedelen?
Er jo verst akkurat de mnd som baggen blir brukt, etter det går det jo greitHm! Vi har en Leaf, og den har ok bagasjerom, men det er ikke WV Touran liksom.
Hm, da husker jeg sikkert feil. Får se litt på det i butikkLiggedelen er kjempelav, må bøye deg skikkelig for å ta ut og inn ungen. Eg er berre 165cm å må bøye meg
Jeg har bare hatt emmaljunga og babyjogger city elite. Er mest fornøyd med sistnevnte! Emmaljungaen var skikkelig tung å trille generelt, MEN den var bedre på snøføre!
Hvilken type hadde du da? Av emmaljunga?
Hører flere sier de er tunge, men solide!
Kanskje de må være så lave, hvis de er så lette? Få tyngden nærmere bakken, liksom? Men kjedelig er det, de er jo veldig fine!Hm, da husker jeg sikkert feil. Får se litt på det i butikk