Barnevogn

Ja, vi hadde deluxe bag til nr 2 :) brukte den til hun var 6 mnd, da ville hun helst opp å se, så da gikk vi over til sportsdelen :)
snuppa er født i november så jeg brukte bilstolpose som vognpose, da tok den ikke så stor plass som gjerne en vanlig vognpose gjør

vil det si at vanlig tykk vognpose ikke får plass?
 
Jo det vil jeg nok tro at den får :)
Får jo forhåpentligvis ikke bruk for det..... men jeg var å kjøpte ullvotter til 3 åringen i juli i år.. såååeh...
 
vil det si at vanlig tykk vognpose ikke får plass?
Deluxbagen er lang, men ganske smal. Vanlig stor vinterpose kan bli litt mye, men går bra! Det kommer også litt an på hvilke pose man. En stivere pose vil være vanskeligere å ordne ordentlig i en smal bag. Nå starter jo vi i en varmere årstid, så det er ikke sikkert du kommer til å bruke noe annet enn vår/høst pose eller dyne, og det går helt fint.
 
Lurer også på britax smile 3. Jobber i barnehage og da får jeg prøvd ut ulike vogner, hehe (vi har typ 10 forskjellige vogner på alle sovebarna). Har blitt helt forelsket i britax smile 2 på jobb - den er utrolig lett, smal og full liggestilling i sportsdelen, i tillegg er det stort handlenett under vognen.

Vi skal prøvekjøre og titte på 3’eren etter tul så håper den faller i smak, jeg har hvertfall falt for det nydelige designet :p
Lurer på denne selv, hva endte du med? :)
 
Jeg er veldig fornøyd med Stokke trailz. Synes de aller fleste vognene er så lave, men denne er helt fin høyde på. Den har svingbare hjul og god plass i understellet. Gutten min er bare 2 mnd, så har ikke begynt å bruke sittedelen enda. :)
 
Vi landet på Stokke Trailz og det er virkelig en flott vogn. Stor men flott og stødig. Men stor...

MEN, så kjøpte jeg en brukt Scoot bare for å ha understellet liggende i bilen til å feste bilsetet på, og ble forelsket!

Den har alt Trailz har, bare mindre og lettere. Utrolig lett, smidig og blir helt paddeflat sammenbrettet, og kan brettes in og ut med en hånd når du skal i bilen. Mye luftigere å bruke nå om sommeren med softbag også enn den dype hardbagen til Trailzen som ble en kokende «gryte». :)

Så nå brukes Trailzen kun som «stuevogn» mens Scooten er bruksvognen. Anbefales varmt! :)
 
Back
Topp