Jeg har hatt utallige barnevogner
Har lyst på bugaboo fox , men tviler på at samboeren vil ha den. Blir nok en emmaljunga som tåler tur på grus, ser de har fått en ny modelll nå
Buggabo tåler grus, skog og sand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt utallige barnevogner
Har lyst på bugaboo fox , men tviler på at samboeren vil ha den. Blir nok en emmaljunga som tåler tur på grus, ser de har fått en ny modelll nå
Henger meg på, for har begynt å tenke litt på det selv Fins det ståbrett som passer alle vogner, eller må man velge spesifikke vogner da? Storebror er ca 3,5 når lille kommer så søskenvogn er uaktuelt
Mi var 3 år i mai og hun ønsker å sitte enda, og sitter endel på tur for å slappe av på ettermiddag osv. Liker det veldig godt. men har en gutt jeg er tante til og kan ikke huske han har sittet i vognen etter han lærte seg å gåJeg er så usikker på hva vi skal gjøre. Har en gammel emmaljunga fra før til jenta vår. Hu vil være 2 år når babyen kommer, og er leddmyk. Hu er 18 mnd nå å går ikke ennå, så jeg står mellom å kjøpe en vanlig city elite nå som blir overtatt av baby når den tid kommer, og feste på ståbrett, eller søskenvogn. Hvor lenge trenger barn å sitte i vogn egentlig? hva skal jeg gå for? Noen tips?
Jegvæ SKULLE ha Emmaljunga til første, noe vi gikk for også, nydelige vogner Solgte den etter 6 mnd og gikk for en Babyjogger City Elite istedenfor, og den er vi superfornøyd med. Blir å bruke den til nr 3 nå
Jeg hadde egentlig bestemt meg for Britax smile 3, men da jeg var i butikken og kikket på den ble jeg utrolig skuffet. Vognen virket så skranglete og ustabil, så nå lurer jeg heller på Emmaljunga go nxt90.
Simo selges vel ikke lenger? De nyeste har også mindre bad enn de gamle..Hvis du ikke har bil så ville jeg tatt en Simo kombi med faste hjul, jeg hadde den og en annen med sånne hjul som snur alle veier. Skulle ha Simo til barnehage vogn men endte med å ha den hjemme, jeg hadde ikke bil når jeg fikk første og da var det bedre plass under vognen når jeg handlet og når det var snø så var det lettest å komme seg frem med Simo enn den andre.
Ja, vi hadde deluxe bag til nr 2 brukte den til hun var 6 mnd, da ville hun helst opp å se, så da gikk vi over til sportsdelenHar du brukt den med babybag også da? Har ddr fungert godt? Ser noen sier bagen er stor og andre sier den er alt for liten, så vil tro det er to ulike bager det snakkes om?!
Har hatt simo med de to eldste men den har sett sine bedre dager etter 11 år.. kjøpte babyjogger mini gt da mellomste var 6 mnd og har vært stooorfornøyd.. ønsker derfor å oppgradere til elite som hovedvogn
Simo selges vel ikke lenger? De nyeste har også mindre bad enn de gamle..
Helt enig i at det har vært en veldig god vogn da
Det vet jeg ikke faktisk skal sies at han jeg har fra før er 9,5 år nå