Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt simo kombi til mine to første. Ønsker nå en lettere vogn,men som kan brukes både på grus og snø da vi bor landlig. Må egentlig være stor bag også.. men være lun og god. Finnes den mon tro?!
Har kikket litt på tfk joggster,men den har vel ganske liten bag?
Jeg har vært så glad i min City Cross, men kjøpte den brukt og den er ganske ødelagt nå så synd at den ikke selges lenger! Vurderer å kjøpe Edge nå da. Du sier at den er tung, men er den god på terreng synes du?Jeg hadde først en babyjogger city premier for den kunne man snu sportsdelen på. HATET den vogna. Stiv og utrolig vanskelig å kjøre på annet enn asfalt. Går mye på grusveier og skogsveier med hunder og de beste vognene jeg har hatt er da Simo som er helt suveren i skog! Men den er tung. Så kjøpte jeg en Emmaljunga Edge, med fire faste hjul, men den er også veldig tung. Min vogn i dag som jeg elsker er satt sammen av: Emmaljunga city cross understell (mye lettere enn Edge understellet) med Edge sittedel og liggedel. Likte ikke hjulene på city cross så byttet de ut med outdoor hjulene på de nye modellene til Emmaljunga. Helt perfekt sammensetting! Edge understellet står i bgh med city cross liggedel, så har fått bruk for alle vognene jeg kjøpte! (Alt er kjøpt brukt og kostet mindre enn en ny). Har også en Emmaljunga scooter for å ha en litt lettere vogn til små turer. For min del er fire faste hjul det eneste som fungerer. Liker ikke kjøre med svingbare, selv om de kan låses.
Jeg har kun lest på nett, men lurer litt på britax smile 2/3 eller go next. Er det noen som har erfaring med disse vognene?
Ja, den er veldig god i terreng! Men ville valgt lufthjulJeg har vært så glad i min City Cross, men kjøpte den brukt og den er ganske ødelagt nå så synd at den ikke selges lenger! Vurderer å kjøpe Edge nå da. Du sier at den er tung, men er den god på terreng synes du?
Lurer også på britax smile 3. Jobber i barnehage og da får jeg prøvd ut ulike vogner, hehe (vi har typ 10 forskjellige vogner på alle sovebarna). Har blitt helt forelsket i britax smile 2 på jobb - den er utrolig lett, smal og full liggestilling i sportsdelen, i tillegg er det stort handlenett under vognen.
Vi skal prøvekjøre og titte på 3’eren etter tul så håper den faller i smak, jeg har hvertfall falt for det nydelige designet