Barnevogn

En tråd i 'Februar 2020' startet av Bruspulver, 26 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Vi kjøpte britax smile 2 til storesøster for to år siden, og kommer til å bruke den nå også. Godt fornøyd med den, lav vekt, kjapp å slå sammen, svingbare hjul som kan låses, og god å trille på de fleste underlag bortsett fra mye snø. Bor på Vestlandet så vi har som regel ikke ikke så mye snø, og 10-15 cm går greit å trille i. Mer enn det er pyton.

2. Angel22 Flørter med forumet

Hvorfor angret du?

3. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 1 Sep 2020
  4. Angel22 Flørter med forumet

Okei, nettopp kjøpt den selv, men liker også bare bagdelen grunnet romsligheten den har, og stødigheten med 4 hjul på den årstiden. Også litt redd for at den skal bli tung og ha inn og ut av bilen, men får krysse fingrene

5. Lillemirakel2020 Elsker forumet Augustlykke 2022 ❤️ Assistert-jentene Januarlykke 2020

Emmaljunga nxt90 outdoor :happy:

6. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Min er ny men kjøpte den for ett år siden. Kjøpte bugaboo cameleon, og er helt forelsket i vognen. Og kjøpte adapter så jeg kan bruke bilsetet til understellet også. Veldig fornøyd med begge.

7. Skywalker84 Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Den tenker vi å kjøpe også. :) Litt usikker på hvilke hjul, hva har du gått for?

8. Allyy Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️ Februarbarna 2020

Noen som har erfaring med Stokke Trailz? Vurderer den med tanke på at den er så høy

9. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Vi har kjøpt ny vogn. Vi har stokke trailz. Kjøpte den blant annet fordi den er så høy. Både jeg og mannen min er høye så det var litt viktig for oss. I tillegg virker den stødig og romslig :) Ikke minst synes jeg den er veldig fin :rolleyes:

Men vi er førstegangs og har bare måttet ta et valg i utstyrsjungelen. Hvordan den er i praksis gjenstår å se :p

10. Lillemirakel2020 Elsker forumet Augustlykke 2022 ❤️ Assistert-jentene Januarlykke 2020

Vi har kjøpt outdoor. Det er med lufthjulene :)

• Liker Liker x 1
  11. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Jeg har ikke akkurat denne vogna, men vil absolutt anbefale lufthjul.

• Enig Enig x 1
    • Informativ Informativ x 1
  12. Hurraaa Forelsket i forumet

Akkurat samme her, men hadde Edge Duo, er vel omtrent det samme. Elsker Super Viking og skal ha den denne gangen også. Var redd bagen var liten, men brukte den til 8 mnd så ikke noe problem.

13. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

14. Nr.4PåVei Betatt av forumet

Jeg har nettopp kjøpt ny, valget falt på ABC Design Viper 4. Har jo ikke fått prøvd den annet enn i stua, men er så langt helt forelska! Den virker super å trille, supergode store lufthjul, fremhjulene er svingbare med lås. Stor og god bagdel, sittedelen ser også ut til å være romslig nok til at vognen blir med noen år:)

15. Hurraaa Forelsket i forumet

Hadde den med september-barn sist så brukte jo stort sett vinterpose, gikk helt fint :)

16. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

17. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Bestilte vogn i dag♥️
    Og matchende vinterpose:happy:
    Valget falt på en skikkelig «jentevogn», Emmaljunga Edge Duo med duo 4 understell :)

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 5 Sep 2020
  19. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Ja, forelsket meg helt i den♥️ De hadde ikke vogna inne, men jeg så den i annen type emmaljunga + en stoffprøve :)

20. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Åhh, så fin den var :love017

Del denne siden