Barnevogn

Bruspulver

Forelsket i forumet
Herlighet for en jungel....
Jeg skjønner ikke noe, så at buggabo fox er testvinner. Vurderer å gjøre det enkelt :p

Dere som kjøper ny vogn. Hva skal dere ha?
 
Jeg har baby jogger city mini gt fra før. Har akkurat kjøpt babybag til den (brukt). Det holder til starten. Vogna er liten og lett å legge sammen. Dersom jeg ser at det blir behov for noe som ruller bedre på snø og is blir vi å kjøpe en brukt Stokke Trailz, tror jeg.
 
Vogn er eneste vi kjøper nytt:)
Tror det blir ei Emmaljunga Edge duo kombivogn, med 4 hjulsunderstell:) Bor på landet og trenger ei stødig vogn som også funker i snø og slaps:facepalm:
 
Hadde kjøpt den jeg har, Bugaboo Donkey. Med et barn, Fox.
 
Det blir 17 mnd mellom mine, så vi har kjøpt brukt bugaboo donkey duo :)
 
Har vogn fra før men bare sportsdel så har kjøpt bagdel til den :) Emmaljunga Super Viking. Hadde valgt den om vi skulle kjøpt hele ny nå, tror jeg. Kjøpte Emmaljunga Mondial Deluxe til forrige (i 2017) men angret fort.
Hvorfor angret du (har vurdert Deluxe)? :shy:
 
Vi har en uppababy vista som vi skal beholde. Kjøpte den da vi bodde i Oslo, i en leilighet i tredje etasje uten heis. Den passer våre behov flott, og den kan brukes til to i høyden hvis vi får behov for det (blir to år imellom).

Så vi er fornøyde, men. Siden sist har vi flytta litt ut av byen og nærmere marka, og hvis jeg skulle valgt på nytt tror jeg at jeg hadde gått for den turvogna fra Thule :love017
 
Har Fox fra sist og er veldig glad i den. Vet ikke om vi må ha søskenvogn (Donkey) eller om det går greit med singelvogn og søskenbrett
 
Vogn er eneste vi kjøper nytt:)
Tror det blir ei Emmaljunga Edge duo kombivogn, med 4 hjulsunderstell:) Bor på landet og trenger ei stødig vogn som også funker i snø og slaps:facepalm:
Vi hadde Edge Duo til første. Til info opplevde eg den som syyykt tung på typ grusveg, og ikke mins snø. Kjøpe Super Viking (med outdoor understell) til andre, og er veldig mye mer fornøyd med den på alle måter. :)
 
Vi hadde Edge Duo til første. Til info opplevde eg den som syyykt tung på typ grusveg, og ikke mins snø. Kjøpe Super Viking (med outdoor understell) til andre, og er veldig mye mer fornøyd med den på alle måter. :)
Hadde nesten samme til første, og den var litt tung, men nå er understellet forandret så kommer nok til å bli veldig fornøyd :) Stor og god vogn som storebror brukte til han var 3 år:happy:
 
Den er kjempefin, og jeg likte godt at den var så robust og romslig. Gikk for fire faste hjul og hadde antagelig likt den hakket bedre med svingbare forhjul, men synes uansett den ble altfor stor og tung, både og trille og og ha og ta inn og ut av bil. Det plagde meg ikke i begynnelsen mens barnet fremdeles var lite og lett men det ble mye mer merkbart når hun ble større. Synes likevel den var helt OK, jeg bestemte meg for og bytte da vi gikk over sportsdelen. Den likte jeg ikke i det hele tatt. Enda tyngre, veldig lav og hun satt ikke noe godt i den i det hele tatt da hun var så liten. Byttet til en litt mindre og lettere Emmaljunga med svinghjul og ergonomisk sittedel og har vært så fornøyd med den :)
Åja :) Er vanskelig å vite hva vi ender opp med kjenner jeg nå hehe
 
Jeg har baby jogger city mini gt fra før. Har akkurat kjøpt babybag til den (brukt). Det holder til starten. Vogna er liten og lett å legge sammen. Dersom jeg ser at det blir behov for noe som ruller bedre på snø og is blir vi å kjøpe en brukt Stokke Trailz, tror jeg.

Kjøpte bag til city mini i dag. Hadde det sist også da vi hadde mini double gt. Men redd bagen blir for liten med tykk vognpose i
 
Har vogndilla, og prøvd det meste.. både diverse emmaljunga, bugaboo, babyjogger, simo osv ;) har landet på en favoritt; Emmaljunga Edge duo m/ duo s understell :)
 
Kjøpte bag til city mini i dag. Hadde det sist også da vi hadde mini double gt. Men redd bagen blir for liten med tykk vognpose i
Liten i lengde eller bredde, eller begge? :hungover: du må ikke si slikt, for jeg har en vogndille som ligger og murrer, og jeg prøver å være smart og økonomisk denne runden :facepalm:
 
Vi har emmaljunga mondial delux fra nr 1. Har i år også kjøpt brukt en Baby jogger select søskenvogn siden 2 og 3 blir så tett:)
 
Liten i lengde eller bredde, eller begge? :hungover: du må ikke si slikt, for jeg har en vogndille som ligger og murrer, og jeg prøver å være smart og økonomisk denne runden :facepalm:
Begge deler mener jeg å huske, men er 3 år siden vi hadde den. Den er jo smalere enn vanlige vognbagger.
Jeg har ikke gt vognen, så må ha en vogn i tillegg uansett siden vanlig mini er håpløs på grus.
 
Noen som vet hvordan Bugaboo fox er med en del snø? Eller om noen andre gode vogner som har svingbare hjul, kan snus begge veier, tar ok plass i bilen og ikke er tunge? Har cameleon nå og har vært fornøyd med den, men fox er mer robust tror jeg.
 
Noen som vet hvordan Bugaboo fox er med en del snø? Eller om noen andre gode vogner som har svingbare hjul, kan snus begge veier, tar ok plass i bilen og ikke er tunge? Har cameleon nå og har vært fornøyd med den, men fox er mer robust tror jeg.
Fox funka helt fint på snø sånn sett, ikke mer problematisk enn emmaljunga fant vi ut i barselgruppa (vi var flere med Fox). Du kan låse forhjulene og du kan «slå sammen» hjulene og dra vogna etter deg så du har flere muligheter avhengig av type snø og føre. Ei tok også av handlekurven for hun syntes det var enklere da hun ofte gikk tur på skogsveier
 
Back
Topp