Barnevogn

Vi kjøpte britax smile 2 til storesøster for to år siden, og kommer til å bruke den nå også. Godt fornøyd med den, lav vekt, kjapp å slå sammen, svingbare hjul som kan låses, og god å trille på de fleste underlag bortsett fra mye snø. Bor på Vestlandet så vi har som regel ikke ikke så mye snø, og 10-15 cm går greit å trille i. Mer enn det er pyton.
 
Den er superfin, stødig og romslig. Men den ble fort veldig tung, tok ekstremt mye plass i bilen, jeg hatet sittedelen (enda tyngre, veldig lav og en baby på 6-7 mnd. sitter ikke godt i den) og jeg ønsket meg svingbare hjul. Jeg kunne nok ha likt bakdelen om jeg hadde hatt svingbare jul men sittedelen kommer jeg aldri til og like.

Okei, nettopp kjøpt den selv, men liker også bare bagdelen grunnet romsligheten den har, og stødigheten med 4 hjul på den årstiden. Også litt redd for at den skal bli tung og ha inn og ut av bilen, men får krysse fingrene
 
Min er ny men kjøpte den for ett år siden. Kjøpte bugaboo cameleon, og er helt forelsket i vognen. Og kjøpte adapter så jeg kan bruke bilsetet til understellet også. Veldig fornøyd med begge.
 
Noen som har erfaring med Stokke Trailz? Vurderer den med tanke på at den er så høy
 
Vi har kjøpt ny vogn. Vi har stokke trailz. Kjøpte den blant annet fordi den er så høy. Både jeg og mannen min er høye så det var litt viktig for oss. I tillegg virker den stødig og romslig :) Ikke minst synes jeg den er veldig fin :rolleyes:

Men vi er førstegangs og har bare måttet ta et valg i utstyrsjungelen. Hvordan den er i praksis gjenstår å se :p
 
Den er superfin, stødig og romslig. Men den ble fort veldig tung, tok ekstremt mye plass i bilen, jeg hatet sittedelen (enda tyngre, veldig lav og en baby på 6-7 mnd. sitter ikke godt i den) og jeg ønsket meg svingbare hjul. Jeg kunne nok ha likt bakdelen om jeg hadde hatt svingbare jul men sittedelen kommer jeg aldri til og like.
Akkurat samme her, men hadde Edge Duo, er vel omtrent det samme. Elsker Super Viking og skal ha den denne gangen også. Var redd bagen var liten, men brukte den til 8 mnd så ikke noe problem.
 
Jeg har nettopp kjøpt ny, valget falt på ABC Design Viper 4. Har jo ikke fått prøvd den annet enn i stua, men er så langt helt forelska! Den virker super å trille, supergode store lufthjul, fremhjulene er svingbare med lås. Stor og god bagdel, sittedelen ser også ut til å være romslig nok til at vognen blir med noen år:)
 
Ja, er bare designet som er annerledes. Bagen er jo endel mindre, men med termin på senvinteren tenker jeg at det nok går fint :) Skal jo ikke bruke vinterposen så lenge. Hadde vært skeptisk med august/september-barn f. eks.
Hadde den med september-barn sist så brukte jo stort sett vinterpose, gikk helt fint :)
 
Bestilte vogn i dag♥️
Og matchende vinterpose:happy:
Valget falt på en skikkelig «jentevogn», Emmaljunga Edge Duo med duo 4 understell :)
 

Vedlegg

  • DAB4C88E-0FF5-40B1-983E-B4CD0D0782DB.png
    DAB4C88E-0FF5-40B1-983E-B4CD0D0782DB.png
    61,5 KB · Visninger: 12
Bestilte vogn i dag♥️
Og matchende vinterpose:happy:
Valget falt på en skikkelig «jentevogn», Emmaljunga Edge Duo med duo 4 understell :)
Åhh, så fin den var :love017
 
Back
Topp