Barnevogn

Emmaljunga nxt90 Black Edition syns jeg er veldig fin men dyr :p liker også veldig godt Britax Smile2, som er en god del billigere.

Noen med erfaring på Britax? :)

Vil anbefale Britax Smile 2, istedenfor Nxt90. Bedre kjøreegenskaper, og lettere. Nxt90 er svært stiv og tung. :confused:
 
Jeg snuser litt på Cybex Balios s, Babyjogger city premier og Britax smile 2. Synes Bugaboo fox ser veldig fin ut, men er jo så dyr...:p
Noen som har erfaring med disse vognene?

Balios S er en veldig nett vogn, som er god å kjøre. Den har også en romslig varekurv, men en liten/smal sittedel, som er litt klumsete utformet. Var en super bilvogn, men ville ikke anbefalt den som hovedvogn.

Babyjogger city premier var det rett før jeg kjøpte på nett, men heldigvis stakk jeg innom butikken for å prøve. Syntes den virket veldig billig laget. Vinglete, løse kalesjefester, og lite komfort. Ble derfor ikke et kjøp her i gården, men romslig er den.

Britax Smile er en ganske anvendelig vogn, med god plass og en fantastisk kalesje. Har også en stor varekurv, og er god å trille. God vogn med tanke på pris. Kan bli litt knirkete med tiden. Men absolutt en grei hovedvogn.

Har selv Bugaboo fox, og kan absolutt anbefale denne eller Stokke Trailz (ny modell). Uten tvil favorittvognene, men prisen er som du sier ganske stiv :)
 
Har babyjogger City elite fra 2011. Så skal bruke den igjen. Har den første bagen som er veldig liten da...eller den har grei lengde, men er veldig smal. Har fungert veldig greit til mine barn da. Og har ikke brydd meg om å kjøpe ny, siden det tross alt var siste barnet....flere ganger ;)
 
Vil anbefale Britax Smile 2, istedenfor Nxt90. Bedre kjøreegenskaper, og lettere. Nxt90 er svært stiv og tung. :confused:
Hvordan er smilen på grus og snø? Veldig sjeldent jeg går i snø som ikke er brøyta, så det er ikke det største problemet :)
 
Jeg har så lyst på Easywalker Harvey 2, men ser ikke så mange i Norge som har den. Må bestille den på nett evt, så får ikke prøvd den først heller o_O Deg går kanskje ann å returnere hvis vi ikke vil ha den likevel
Ble det Harvey 2?:)
 
Vi har Emmaljunga Edge duo og babyjogger city elite :) veldig fornøyd med begge to - til hvert sitt bruk!
 
Back
Topp