Barnevogn

Jeg vurderer også Bugaboo donkey, men da i mono siden det er vår første. Virker så praktisk med den kurven ved siden av, og da trenger vi kanskje ikke å kjøpe "en vogn til hvert behov". Bruker heller litt penger på en, i stedet for å ha drøssevis av vogner (eller, det er i alle fall tanken:hilarious:).
Hehe, det blir alltid flere vogner! Tro meg :)
Har en på 10, ei på 8 og en på 14 mnd og tror ikke jeg skal telle alle vognene jeg har hatt!
Det er ganske moro, og det er så stor forskjell.

Alltid tenkt jeg ikke skal ha bugaboo, men nå skal jeg i allefall prøve den :)
 
Veldig fornøyd med Babyjogger City premier!
 
Jeg har så lyst på Easywalker Harvey 2, men ser ikke så mange i Norge som har den. Må bestille den på nett evt, så får ikke prøvd den først heller o_O Deg går kanskje ann å returnere hvis vi ikke vil ha den likevel
 
Har en abc design viper 4 fra førstemann som jeg tenker lille spiren skal overta :happy: veldig fornøyd med den. Fremdeles like fin, selvom den er godt brukt :)
 
Her blir det samme Emmaljunga Edge Duo som vi brukte til førstemann:)
 
Hadde TFK sist og var veldig fornøyd med den. Men nå tenker vi litt på Bugaboo Fox. Eller kanskje Emmaljunga NXT90e. Ser veldig praktisk ut med batteri i oppoverbakker, og det er det mye av her i området.
 
Hei!

Noen av dere som har barnevogner å anbefale, og gode argumenter for de?

Jeg tenker at vi får jo april-babyer, og trenger da kanskje ikke den mest robuste vintervogna.

Jeg har 2 vinterbarn fra før, og sverget da til emmaljunga edge duo, men har lyst til å ha noe «nettere» nå som man trenger bag primært på sommer.

Er jo en jungel der ute, så tar imot alle tips og erfaringer med takk :happy:
Har hatt emmaljunga city cross til jentene mine født november 2014 og januar 2017. Jeg elsker vogna og kommer til å bruke den til nesteman og:happy:
 
Blir å bruke stokketraiz som vi kjøpte til storebror i fjor- han får da søskenbrett men trives best i bæremeis, sykkelen eller gå selv så tror vi dropper søskenvogn med det første.
 
Til første mann hadde jeg tfk jogger twist, men det er jo mange år siden jeg solgte den. Sikkert mye nytt og spennende på markedet nå...

Tror jeg må følge med i tråden her å Google litt vogn navn :angelic:
 
Jeg skal ha den nyeste Emmaljunga vogna :happy: i grå/brun.. nxt90 heter den vel :pompus:
 
Har ei som heter i'coo peak air fra storesøster som jeg skal ha til denne også. Mannen min har pimpa den opp så mye til storesøster, så jeg kjenner ikke at jeg kan kjøpe ny, bare for å kjøpe ny, liksom. Har høytalere i kalesjen på sportsdelen, lys som beveger seg etter som hjula svinger, hjula svinger ikke som vanlige svinghjul, de krenger mer og gir en mye mer behagelig tur. Så har den så bra teleskopregulering av håndtaket, så da kan vi bytte fra meg (160 cm) til mannen min (180) bare ved et lite håndtrykk. Elsker den vogna. Har gleda meg til å bruke den igjen helt siden storesøster slutta med vogna.
 
Hvordan er denne når barnet blir større, i forhold til soving? Så ikke ut som den sittedelen var funksjonell for det?
Joda.... sittedelen er ergonomisk så kan legges helt ned i sovestilling min gutt på 15 mnd sover som en stein i den ligger godt i voksiposen sin i sportsdelen
 
Vi har baby jogger city elite og city mini gt :Heartpink
Hadde emmaljunga super viking, men guri malla så tung en vogn å lempe inn/ut av bilen :p
 
Jeg hadde City Mini GT til første fra han var ca 2 år. Og det er virkelig en super vogn! Men for meg er det ekstremt viktig å kunne ha barnet mot meg den første stunden etter vi har byttet til sportsdel, så jeg vil ikke ha den fra starten.
 
Har Stokke trailz fra førstemann, som jeg tenker å bruke til aprilbabyen.
Men er usikker på om det blir en søskenvogn i tillegg kanskje ståbrett.

... det kommer alltid flere vogner inn i dette huset
 
Back
Topp