Barnevogn

Må ha donkey2, kommende storebror er bare 8 mnd:Heartblue
Ellers så hadde jeg aldri solgt den! Har aldri angret ett sekund, den er en drøm:love2

Hva tenker du om soving i sportsdelen?
Har aldri hatt ergonomisk sittedel, men bortsett fra det oppfyller den liksom alle kravene!
 
Hva tenker du om soving i sportsdelen?
Har aldri hatt ergonomisk sittedel, men bortsett fra det oppfyller den liksom alle kravene!
Perfekt til soving :joyful:
Han foretrekker den (sovner lettere, og sover lengre i den), enn stokke scoot som er helt flat. Måtte sove en natt i den, da bilen min streiket hos min bror. Gikk helt fint :joyful:
 
Perfekt til soving :joyful:
Han foretrekker den (sovner lettere, og sover lengre i den), enn stokke scoot som er helt flat. Måtte sove en natt i den, da bilen min streiket hos min bror. Gikk helt fint :joyful:


Hva skal du selge vogna di for? Er ikke mange brukte fox til salgs ;)
 
Vi skal bruke den gamle vogna vår (Britax go smile), og satser på at ungen vi har fra før blir litt flinkere til å gå selv i februarxsmile9

Vi er veldig fornøyd, og kan anbefale den hvis noen vil ha en vogn som er bra og ikke så veldig dyr:) Den var best i test i 2015 eller noe sånt. Vi kjøpte den brukt:angel7
 
Hva skal du selge vogna di for? Er ikke mange brukte fox til salgs ;)
Har ikke regnet på det med utstyr.
Koppholder, ubrukt originalt regntrekk, ubrukt myggnett fra tinkafu, regntrekk fra tinkafu og bilstoladaptere. Har vognkort med garanti.
9000 tenker jeg :)
Er det de ligger for på finn.no (uten tinkafu tingene).
 
Back
Topp