Orkidee
Elsker forumet
Den grå eller brune. Heller mest mot den gråHvilken farge liker dere best? Her blir det den grå♡ Syns den er så lekker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den grå eller brune. Heller mest mot den gråHvilken farge liker dere best? Her blir det den grå♡ Syns den er så lekker
Jeg har ikke snøring på hva som er lurt og ikke lurt om barnevogn, noen tips? Jeg ser så mange av dere har masse meninger, men hva er begrunnelsen for valgene?
Jeg gir litt blaffen i utseende, men praktiske ting er viktig.
Vi blir nok avhengige av buss, så ikke alt for stor/tung er viktig, noen tips der?
Økonomi er også en stor faktor (derfor vi ikke har bil..), men regner med det finnes endel å få kjøpt brukt.
Jepp Barnevognservice ute på NordnesNoen som vet om det er mulig å få tak i emmaljunga vogner i bergen omegn?
Noen som vet om det er mulig å få tak i emmaljunga vogner i bergen omegn?
De har knalltilbud på utvalgte vogner på Barnevognservice på Askøy senter!Noen som vet om det er mulig å få tak i emmaljunga vogner i bergen omegn?
Vet du hvor lenge disse tilbudene varer?De har knalltilbud på utvalgte vogner på Barnevognservice på Askøy senter!
Tror de har de til de har solgt de jeg kjøpte vognen min der for en ukes tid siden men var innom på lørdag og så at de hadde et par igjen til redusert pris.Vet du hvor lenge disse tilbudene varer?
Får se om jeg får tatt meg en tur en dag!Tror de har de til de har solgt de jeg kjøpte vognen min der for en ukes tid siden men var innom på lørdag og så at de hadde et par igjen til redusert pris.