Barnevogn?

En tråd i 'Mars 2016' startet av @Bøllefrø, 13 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Orkidee Elsker forumet

Den grå eller brune. Heller mest mot den grå :)

• Liker Liker x 1
  2. cec2016 Blir kjent med forumet

Hiver meg på her jeg :) har vært å sett litt på barnevogner, men ble ærlig talt bare mer forvirret enn jeg var ;) har ærlig talt ikke mye peiling på hva som er best jeg. Men personlig kunne jeg tenkt meg en med 4 hjul, og en som tåler både turer i litt ulendt terreng og trilling i byen :) også så lett som mulig å legge sammen selvsagt ;)

3. Jente0709 Forumet er livet Marslykke 2016

Det finnes mye brukt å få kjøpt, men jeg synes mye av prisene er vel stive. Skulle kjøpe sportsvogn og folk skulle ha 2000 kroner for en 2-3 år gammel vogn, også kostet den 2500 kroner ny liksom. Da har man garanti og sånn.
    Samme med senger og bagvogner, mange slo av 500-1500 kroner på 2-3 år gamle ting, da blir det ikke for meg verdt å spare på, siden man ikke lengre har garanti om noe skulle bli ødelagt og slikt.

4. Lykkelig1985 Forelsket i forumet Juli13-jentene

spørsmål til dere som vurderer Stokke Trailz. Hvordan er sportsdelen å sove i? ser ut som en sitter mer enn en ligger men mulig bildene lyver litt? og hvor lenge kan en bruke sportsdelen før den blir for liten, syns bare den ser litt liten ut.

Jeg har selv sett på denne vognen, men kun på nett enda.

5. Lillenurk93 Elsker forumet Marslykke 2016

Noen som vet om det er mulig å få tak i emmaljunga vogner i bergen omegn?

6. Lykkelig1985 Forelsket i forumet Juli13-jentene

Jepp :) Barnevognservice ute på Nordnes

• Liker Liker x 1
  7. Baby2016 Elsker forumet Marslykke 2016

Ja på Biteringen på Nesttun har de utrolig masse utvalg. Du finner adressen på nettet, husker ikke den i hodet:) Jeg var selv å såg på vogner der i helgen.

• Liker Liker x 1
  8. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

De har knalltilbud på utvalgte vogner på Barnevognservice på Askøy senter! :)

• Liker Liker x 1
  9. Lillenurk93 Elsker forumet Marslykke 2016

Vet du hvor lenge disse tilbudene varer? :)

10. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Tror de har de til de har solgt de :) jeg kjøpte vognen min der for en ukes tid siden :) men var innom på lørdag og så at de hadde et par igjen til redusert pris.

11. Lillenurk93 Elsker forumet Marslykke 2016

Får se om jeg får tatt meg en tur en dag! :)

• Liker Liker x 1
  12. Håp2016 Elsker forumet

Kombi eller duo vogn?

Del denne siden