Barnevogn?

Hiver meg på her jeg :) har vært å sett litt på barnevogner, men ble ærlig talt bare mer forvirret enn jeg var ;) har ærlig talt ikke mye peiling på hva som er best jeg. Men personlig kunne jeg tenkt meg en med 4 hjul, og en som tåler både turer i litt ulendt terreng og trilling i byen :) også så lett som mulig å legge sammen selvsagt ;)
 
Jeg har ikke snøring på hva som er lurt og ikke lurt om barnevogn, noen tips? Jeg ser så mange av dere har masse meninger, men hva er begrunnelsen for valgene?

Jeg gir litt blaffen i utseende, men praktiske ting er viktig.
Vi blir nok avhengige av buss, så ikke alt for stor/tung er viktig, noen tips der?
Økonomi er også en stor faktor (derfor vi ikke har bil..), men regner med det finnes endel å få kjøpt brukt.

Det finnes mye brukt å få kjøpt, men jeg synes mye av prisene er vel stive. Skulle kjøpe sportsvogn og folk skulle ha 2000 kroner for en 2-3 år gammel vogn, også kostet den 2500 kroner ny liksom. Da har man garanti og sånn.
Samme med senger og bagvogner, mange slo av 500-1500 kroner på 2-3 år gamle ting, da blir det ikke for meg verdt å spare på, siden man ikke lengre har garanti om noe skulle bli ødelagt og slikt.
 
spørsmål til dere som vurderer Stokke Trailz. Hvordan er sportsdelen å sove i? ser ut som en sitter mer enn en ligger men mulig bildene lyver litt? og hvor lenge kan en bruke sportsdelen før den blir for liten, syns bare den ser litt liten ut.

Jeg har selv sett på denne vognen, men kun på nett enda.
 
Back
Topp