Barnevogn..

Her blir det en brio happy med lufthjul. En veldig solid vogn. Hadde like til storesøster, men den var såpass godt brukt at den tåler ikke en runde til med turer oppdaget vi. Skjønner ikke hva som har skjedd med den :P Men vi har bagdelen til den, så blir bare en ny sportsvogndel. Da kommer vi litt billigere unna. Ikke er den så dyr i utgangspunktet heller.

Blææ den jeg ville ha hadde hun solgt :(

Tydeligvis vanskelig å kjøpe vogn på finn.. har snakket med 6 stk nå og alle har flere interresert :/ baaah

Jeg hååper å få kjøpt en brukt Stokke Trailz! Har forelsket meg helt i den vognen altså, men synes den er forbaska dyr :p

Er nok vanskelig å få tak i komplett vogn brukt, siden den ikke har vært på markedet et år engang. Men håper du får tak i, for den er fantastisk :)

Yey, da har jeg endelig fått taki Emmaljunga city cross :D det er 2010 modell, men veldig pent brukt! Sååå fornøyd, gleder meg til å hente den neste uke :D

Vedlegg

• 1434560389895.jpg
    1434560389895.jpg
    86 KB · Visninger: 39
Jeg vurderer city cross, men vi har ikke vært i noen butikker å sett enda! Gubben vil kjøpe brukt, men jeg vil kjøpe ny iom at dette er vårt første barn :) Vi bort jo midt i ingenmannsland å må ha ei solid vogn som tåler grus og traktorsti :)

Vil bare tipse om en vogn!:D

Var det ikkje noken her inne som ønsket å kjøpe en Stokke trailz?? Såg nettopp på en sånn kjøp og salg side at det var ei som ville selge sin splitter nye vogn pga ho hadde ombestemt seg.. 8000kr vognen stod i Haugesund, men kunne leveres i Stavanger..

Jeg vurderer city cross, men vi har ikke vært i noen butikker å sett enda! Gubben vil kjøpe brukt, men jeg vil kjøpe ny iom at dette er vårt første barn :) Vi bort jo midt i ingenmannsland å må ha ei solid vogn som tåler grus og traktorsti :)
Vi har også mye sti,skog og mark, grusveier, derfor valgte jeg city cross :) mange har abefalt meg den :)

Hehe, eg aner ikkje hva de koster ny:p Men ser jo nå at det stod i annonsen. Men var bare et tips om noken ville ha en ;)

Hehe, eg aner ikkje hva de koster ny:p Men ser jo nå at det stod i annonsen. Men var bare et tips om noken ville ha en ;)
Synd de er så dyre, for de er så praktiske ! :)

Back
Topp